Molim vas da se prijavite ili se registrujete.
Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i dužinom sesije

VLADIX SAT forum

26.04.2024. 09:39:13
Vijesti: Sve što Vam treba, tu smo mi !

Autor Tema: kako stelovati motor dreambox 500  (Pročitano 3076 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže zorans

  • Novi na forumu.
  • *
  • Poruke: 4
  • Like: +0/-0

kako stelovati motor dreambox 500
« poslato: 30.10.2011. 08:34:48 »
Postovani clanovi foruma,
dobio sam dreambox 500, motor i shering i to lijepo postavio.Ali imam problem!
Postavio sam tanjir i motor i usmjerio ga na Astru,dobio sliku, signal oko 90,kanali rade (barem to sto imam d+,prenier). E sad se javlja problem, Ako hocu da gledam neki kanal sa drugog satelita(tor, ili hotbitd ili eutel),nemam signala  i naravno nema ni slike.
E sad, posto je ovaj moj db bio kod jednog tipa koji je kupio novi,a imao je i on motor, bio bih zahvalan svakome ko bi me naucio kako da nastelujem motor za moj db, posto sam ja pravi laik po tom pitanju.
Unaprijed se zahvaljukem i nadam se da ce mi neko pomoci.
pozdrav!

Van mreže zorans

  • Novi na forumu.
  • *
  • Poruke: 4
  • Like: +0/-0

Odg: kako stelovati motor dreambox 500
« Odgovor #1 poslato: 30.10.2011. 12:55:45 »
nije odgovor vec dopuna. ako bi neko mogao da mi da informaciju gdje mogu naci tutorijal ili uputstvo(ali bas detaljno), oko stelovanja motora. Koliko se ja razumijem u te stvari (a to je malo), treba da odredim referentni satelit,pa na osnovu njega da dreambox sam odradi ostatak posla.
Nisam ja dzabe Crnogorac (lijeni) ;D

Van mreže guns n roses

  • Admin 2
  • Super clan
  • *
  • Poruke: 2170
  • Like: +105/-1
  • Pol: Muškarac

Odg: kako stelovati motor dreambox 500
« Odgovor #2 poslato: 30.10.2011. 14:49:54 »

Van mreže zorans

  • Novi na forumu.
  • *
  • Poruke: 4
  • Like: +0/-0

Odg: kako stelovati motor dreambox 500
« Odgovor #3 poslato: 30.10.2011. 20:17:35 »