Najnovije informacije kazuju kako japanski proizvođač trenutno razvija dva nova sportska modela. Prvije manji RX-7, a drugi veći RX-9, nasljednik trenutnog RX-8Razvoj obaju automobila je navodno već debelo poodmakao, a najvažniju značajku će dakako ponovno činiti
rotacijski ili Wankel motor, čija bi posljednja izvedba trebala donijeti značajna unaprijeđenja. To se posebice odnosi na razinu štetnih emisija, odnosno potrošnju goriva, ali i ulja.
Tako izvori javljaju kako će novi 16X twin-rotor donijeti rast obujma pa će tako sada svaki rotor imati zapreminu 800 cm3 (trenutni 2 x 0,6 l), dakle ukupna će iznositi 1,6 litara. Upotreba izravnog ubrizgavanja goriva će omogućiti razvijanje više snage i momenta, navodno će razvijati snagu od oko 270 KS uz istovremeno smanjenje potrošnje goriva za oko 20%, a time i emisije štetnih plinova.
Unatoč navedenom povećanju obujma i dalje se radi o malenom i kompaktnom motoru, a smanjenju mase će pridonijeti aluminijsko kućište rotora. Očekuje se i novi dizajn komore te razne druge preinake. Motor bi trebbao biti uparen sa novim 6-stupanjskim mjenjačem s dvije spojke.
Za sada još uvijek nije poznato kada bi se ovi modeli trebali naći na tržištu, no nova generacija RX-8 se očekuje 2011. Same automobile će karakterizirati dinamičan i agresivan izgled na koji će utjecati trenutni mazdin dizajnerski izričaj i konceptni Taiki (sl. 1.), posebice na RX-7 te činjenica kako će se prilikom razvoja, odnosno izrade velika briga voditi oko smanjivanja mase na najmanju moguću razinu. Tako insajderi javljaju kako će novi RX-7 težiti oko 1200 kg.