VLADIX SAT forum
I sve što život nosi => SVAŠTA => Temu započeo: robit 23.11.2010. 21:52:18
-
Ljudi ovo vam moram ispričat !! Uzeo ja prije mjesec dana novi Komp , i to u Links-u ! Kada sam primjetio da jedan kanal (Audio ) ne radi , odlučio sam ga vratit , da ne gubim 3 god garancije , što sam dobio na njega ! I da ga ne otvorim , jer sam bio siguran , da se mora o nekoj sitnici da radi , ja ga zaista odneo nazad u shop , u Osijeku !Danas sam ga dobio nazad , to nakon 22 Dana !!!!! i kaže mi tip , da komp nema nikakve greške !!!! i naplati mi reklamaciju i to 146 KN !!! zato što komp nije imao nikakvu grešku !!
Ja kod kuče isprobao tri para zvučnika , dok sam odlučio da ga vratim u shop !!Jer jednostano jedan kanal nije radio !!! Znači ovi me smatraju budalom , i naplate mi vlastiti novi komp !!A interesantno , što sad stvarno radi i onaj neradeči kanal !!! Tako su me fino izjebali u "Linksu " pa sad pravim reklamu za njih !!!
Ako hočete biti hebeni bez *urca , odite u "Links" !!!
-
Prijatelju nek te ništa ne iznenadi. Ja sam svojevremeno reklamirao Nokiu N73 ovlaštenom Nokia distributeru i serviseru "Mobis" koji mi je odbio popraviti uređaj ( iako je još debelo bio u jamstvu ) uz obrazloženje da su oni kao ovlašteni servis utvrdili da je spomenuti uređaj bio otvaran ( iako ja dan danas nemam pojma kojim bi alatom otvorio mobitel koji je a pro po toga bio bez ogrebotine u savršenom stanju ) te su mi to obrazložili da oni kao ovlašteni servis imaju pravo odbiti popravak uređaja. Stjecajem okolnosti i sam radim u jednom ovlaštenom servisu i tvrdim da nema načina bez dokaza odbiti popravak u jamstvu. Ali... uvijek postoji taj ali; zbog naše neinformiranosti o našim pravima kao kupca i u konačnici nedostatka vremena da se za*ebavamo i natežemo s nekim većina servisa prolazi tako da bude ujeo vuk magare. Tako sam i ja kupio novi uređaj jer stvarno nisam imao vremena pisati silne dopise i natezat se s njima.
Pokušao jesam preko t-coma gdje imam neki kao VIP status jerbo sam kupio tri brda uređaja od njih ( između ostalog i tu Nokiu ) i koristim sve njihove usluge koje imaju na tržištu, ali ni oni nisu slomili ove nesretnike iz Mobisa.
-
Kad vas idući put bude netko tako jebo u mozak, samo im napomenite da ćete se obratiti Društvu za zaštitu potrošača i budite malo.... Agresivniji.....
To uvjek pali ;D
-
Probo ja brijat i na društvo za zaštitu potrošača i na urlanje i slično, al slabo vajde
-
Probo ja brijat i na društvo za zaštitu potrošača i na urlanje i slično, al slabo vajde
aman si naletio na tvrd orah...... ::)
-
ma ne vrijedi se tu zaliti,tu te izjebu na sve strane... :nono:
jedino rjesenje pod tim agresivnijim jeste da se fizicki obracunas,pa sta znaci oni tebe mogu jebat i mislit da ti neznas karati...
evo ja sam znao npr lika koji je comp nosio 1g na opravku,i samo ga stibali da bi svako malo zezao i nosio ih njima dok jebena garancije nije prosla,e tad je kupio novi hard disk platio kesom,i od tada nema frke sa kompom ;D
uglavnom se takve situacije rjesavaju nasilnickim ponasanjem u radnji i namecenjem svojih prava ;)
ako prode prode,ak ne sta ces ne vrijedi sad roknut covjeka ;D