Molim vas da se prijavite ili se registrujete.
Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i dužinom sesije

VLADIX SAT forum

19.04.2024. 05:03:11
Vijesti: Sve što Vam treba, tu smo mi !

Autor Tema: pomoć oko c linije  (Pročitano 3860 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže zoran50

  • Junior clan
  • *
  • Poruke: 24
  • Like: +0/-0

pomoć oko c linije
« poslato: 27.11.2011. 18:08:14 »
molio bih za pomoć ako nije problem imam dreambox i cardsharing međutim neradi baš najbolje sada bih od nekoga uzeo probnu liniju na dan dva ali neznam kako da ubacim tu novu liniju jer ovaj shering što ga sada imam mi je plaćen još mjesec dana pa ako mi ova nova bude loša kako da opet vratim onu staru znam samo da se c linija ubacuje totalcomanderom var pa etc tu mi sada stoje linije dali te trebam izbrisati iz bloka za pisanje i samo upisati nove i kako da ih sačuvam ako ih opet hoću vratiti možda je malo glupo pitanje ali stvarno sam početnik oko toga hvala svima koji mi žele pomoći

Van mreže dajac

  • Senior clan
  • *
  • Poruke: 237
  • Like: +3/-1
  • Pol: Muškarac

Odg: pomoć oko c linije
« Odgovor #1 poslato: 27.11.2011. 18:28:37 »
tu staru c liniju koju imaš u notepad-u lijepo na nju klik copy/paste i pohrani je negdje,my documents ili bilo di drugdje a novu da si isprobaš u piši u notepad i stavi u var/etc i piči,ako neznaš javi pa ti budem to odratio preko team wiever,poz

Van mreže zoran50

  • Junior clan
  • *
  • Poruke: 24
  • Like: +0/-0

Odg: pomoć oko c linije
« Odgovor #2 poslato: 27.11.2011. 18:45:28 »
drug znači sada imam novu liniju idem na totalcomander povežem se preko ftp sa dreamom i onda idem na var etc i otvrim cccam configuration tamo mi sada stoje moje 4 linije znači to moram samo izbrisati i upisati nove i to je to a ove stare sam prepisao na papir pa ako mi se ove nesvide ponovo samo izbrišem u bloku za pisanje jedne i upišem druge dali sam u pravu ili negdje griješim

Van mreže vidakovicd

  • Moderator
  • Forum pomocnik
  • *