Molim vas da se prijavite ili se registrujete.
Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i dužinom sesije

VLADIX SAT forum

19.04.2024. 08:56:07
Vijesti: Sve što Vam treba, tu smo mi !

Autor Tema: Kupovina SS2  (Pročitano 3145 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže bici000

  • Novi na forumu.
  • *
  • Poruke: 1
  • Like: +0/-0

Kupovina SS2
« poslato: 17.10.2010. 17:18:04 »
Pozdrav svima. Pošto sam totalni početnik u ovoj oblasti, a u situaciji sam da povoljno pazarim SS2 karticu, interesuje me dal se isplati kupiti je. Ili da ganjam neku HD. Koristio bi je prvenstveno za cs, a i za offline download.

Hvala.

Van mreže ihulk

  • Novi na forumu.
  • *
  • Poruke: 7
  • Like: +0/-0

Odg: Kupovina SS2
« Odgovor #1 poslato: 26.10.2010. 18:04:28 »
Pozdrav svima. Pošto sam totalni početnik u ovoj oblasti, a u situaciji sam da povoljno pazarim SS2 karticu, interesuje me dal se isplati kupiti je. Ili da ganjam neku HD. Koristio bi je prvenstveno za cs, a i za offline download.

Hvala.

Pitanje je jeli mozes pratit HD preko kompa.Treba ti jaki procesor samo da znas.(najmanje dual core)
Ako imas jako recunalo mozes razmislit o mojoj u donjem topicu spominjanoj Technotrend s2 3600 koja ide preko USB-a ili Technotrend 3200 koja se ugradjuje u komp.
Moze se krotistiti po meni najbolji prg Altdv 2.2 sa njima ali otom potom.Mozes se javit ako se odlucis za tu varijantu.

Van mreže shishmish

  • VIP
  • Forum pomocnik
  • *
  • Poruke: 680
  • Like: +10/-0
  • Pol: Muškarac
  • Nemam curu! Ne da mi žena!! ;)

Odg: Kupovina SS2
« Odgovor #2 poslato: 08.11.2010. 13:29:36 »
ihulk ti je odgovorio na pitanje  :taptap: u čemu se potpuno slažem i samo da dopunim, ukoliko imaš dobru konfiguraciju kompa i DSL konekciju - isplati se kupiti SkyStar HD2 ili već neku drugu u tom rangu, s tim da instaliraš i neki emu server za CS (CCcam, Mbox, Gbox,...).  :icon_salut: :occasion14:
pozz
 hello.gif