Slijedeći trend osvježavanja većine svojih modela, Volkswagen je redizajnirao i svoj aktualni model u srednjoj klasi – Passat. Osvježeni Passat je predstavljen na salonu automobila u Parizu i limuzinskoj Sedan izvedbi i u karavanskoj Variant karoserijskoj izvedbi.Volkswagen s novim Passatom vizualizira intenzivnije no ikada kvalitetu i preciznost serije. Ravne linije, jasno strukturirane površine i dinamične proporcije obilježavaju dizajn. Stilistika bestsellera pri tome čini velik iskorak. U odnosu na prethodnika, redizajnirani Passat je dulji za 4 mm i duljina mu iznosi 4.769 mm, a širina i visina su nepromijenjene te iznose 1.820 mm i 1.474 mm.
Vizualno, redizajnirani Passat izvana ima modernije panele i agresivniji prednji kraj s LED dnevnim svjetlima, a tu je i drugačiji izgled stražnjeg kraja s novim svjetlima kao i novodizajnirani branici. Unutrašnjost je također redizajnirana: elegantnija je, dolazi obložena modernijim i kvalitetnijim materijalima, centralna konzola sada ima i analogni sat, a prednja sjedala su dostupna s funkcijom masaže, grijanja i hlađenja.
"Novi Passat nudi elemente više klase u srednjoj klasi. Serija Passata oduvijek je bila tehnički pionir u svojoj klasi. Tehnika ne služi kao svrha sama sebi, već kupac tehniku može osjetiti i doživjeti", rekao je Ulrich Hackenberg, Volkswagenov izvršni član upravnog odbora za razvoj, pred 1.400 gostiju u dvorani Freyssinet tijekom eventa Volkswagen Group Night u Parizu.
Na dan otvorenja sajma Mondial de l'Automobile 2010, novom Passatu na Volkswagenovom štandu u paviljonu 4 pridružila se nogometna zvijezda i pridošlica kluba VfL Wolfsburg Diego: "I on je pridošlica u Volkswagen timu, isto kao i ja. Drago mi je što ovdje u Parizu mogu prezentirati sedmu generaciju bestsellera. To je izvanredan obiteljski automobil - i za moju suprugu i mene, ali i za našu prinovu, koju uskoro očekujemo", rekao je Diego u kamere uz smiješak.
Kao što je uobičajeno za Volkswagen, i redizajnirani Passat dolazi s poboljšanjima na području ekologije. Svih deset motora snage od 105 do 300 KS je štedljivije i to čak za 19%. Najmanji turbodizelski motor, 1.6 TDI snage 105 KS i 250 Nm okretnog momenta, koji unatoč tome ima visok okretni moment, troši samo 4,2 L/100 km i pritom emitira 109 g CO2/km. Osim njega, dizelsku ponudu upotpunjuje i popularni 2.0 TDI u izvedbama sa 140 KS i 170 KS.
U međuvremenu downsizing i tehnologije poput start-stop sustava osiguravaju i na području benzinskih motora neobično niske vrijednosti potrošnje. Progresivnu ulogu ima benzinski 1.4 TSI motor sa 122 KS (90 kW) koji se u verziji BlueMotion Technology zadovoljava s 5,8 L/100 km, uz emisiju CO2 od samo 138 g/km. Ponudu benzinaca čine još 1.8 TSI sa 160 KS, 2.0 TSI sa 210 KS i najsnažniji 3.6 V6 snage 300 KS.