Ovaj moj odgovor je replika na prethodni post,
kolega Scoobi je u pravu,kako jednoj komeracijalnoj televiziji može pasti na pamet da seče granu na kojoj sedi,mislim da tu ima nešto više... verovatno je reč o autorskim pravima za program koji daje RTl i/ili tako nešto,a sa druge strane (ne ulazeći u ukuse,ja lično najviše u Digi paketu upravo i gledam,od domaćih programa,RTL i Novu) opet mi nije jasno zašto se Digi malo ne potrudi,jer već je izgubio Sport klub Hrvatska,još kada izgubi i RTL... čini se da i oni seku grane na kojima sede,pa mi još više nisu jasni nnjihovi postupci.
Čak šta više,viđeni najavama da će uskoro da se peđe na N3,trebali bi baš nasuprot ovim aktuelnim događanjima da još više obogate svoju ponudu kvalitetnim lokalizovanim verzijama programa (npr.Fox Crime,Fox Life,BBC Prime... ) koje poseduju njihovi konkurentni,pa makar i po cenu blagog povećanja pretplate,jer... oni koji su se do sada "navukli" na Digi koji su gledali opvako kako su ga gledali
u tom bi slučaju možda bili još spremniji da postanu novi pretplatnici,a ovako...
Toliko od mene,ali ko sam ja da ih učim marketingu
Pozdrav