Njemački tuneri dohvatili su Ford Focus RS i pod haubu ugurali još 40 KS, a vanjštinu automobila, složit će se mnogi, nisu dirali jer za to jednostavno nema potrebe Najnoviji projekt cijenjene tuning kuće s dugogodišnjom tradicijom, odnosi se na Fordov top model Focusa - onog s prestižnom oznakom RS. Njegovih 305 KS koji pokreću prednje kotače, gotovo da su na granici iskoristivosti, ali bez obzira na to, petcilindrašu je podareno dodatnih 40 KS. Kako će to utjecati na upravljivost i kako galopira 345 grla, treba isprobati u praksi, ali evidentno je da 2.5-litarski turbomotor sada raspolaže i s više nego dovoljno snage. Osim novog filtera zraka i ostalih manjih zahvata koje nisu spomenuli, inženjeri Lodera ugradili su i sportski ispušni sustav, koji stvara vrlo upečatljivu zvučnu kulisu. Karoserija je približena tlu za 35 mm, a u ponudi se nalazi i nekoliko modela atraktivnih naplataka promjera 20 cola, koji su u biti i jedina optička nadogradnja spomenutog modela.