Molim vas da se prijavite ili se registrujete.
Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i dužinom sesije

VLADIX SAT forum

19.02.2018. 11:12:33
Vijesti: Sve što Vam treba, tu smo mi !

Autor Tema: Novi Renaultov promidžbeni slogan  (Pročitano 951 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže trucker

  • Moderator
  • Forum pomocnik
  • *****
  • Poruke: 820
  • Like: +30/-0
  • Pol: Muškarac

Novi Renaultov promidžbeni slogan
« poslato: 30.09.2009. 22:43:54 »

"Pokrenimo promjenu. Promijenimo život. Promijenimo automobil"

Tijekom Salona automobila u Frankfurtu 2009., Renault je predstavio svoj novi potpis marke: 'Pokrenimo promjenu. Promijenimo život. Promijenimo automobil.'. Navedeni potpis je vjeran vrijednostima marke i izražava želju Renaulta, da bude pionir održive mobilnosti za svakoga. Renault, prva francuska automobilska marka, se oslanja na više od 110 godina inovacija kako bi ponudila kvalitetne proizvode i usluge ispred svog vremena : domišljate, privlačne, dostupne i s niskom emisijom CO2. Novi potpis tvrtke Renault izražava duboke vrijednosti kulture tvrtke – entuzijazam, inovativnost, ljudskost – i označava prekretnicu u konceptu i korištenju automobila. Prema Internacionalnoj energetskoj agenciji, emisije CO2 bi se trebale više nego udvostručiti do 2050. godine, a broj automobila na čitavoj planeti bi trebao doseći brojku od 1 milijarde u 2010. u usporedbi sa 100 milijuna vozila u 1956. godini.

Od svog osnivanja 1898. do danas, Renault je uvijek znao ponuditi proizvode i usluge ispred svog vremena. Primjeri govore sami za sebe :
- U 1898., Louis Renault dizajnira automobil opremljen dvama inovacijama značajnim za budućnost ovog novog prijevoznog sredstva, kardanski prijenos i revolucionarni mjenjač s direktnim prijenosom. Od 1902, Renault je patentirao predpunjenje koje je dovelo do nastanka turbopunjača nekoliko desetljeća kasnije.
- U 1946., lansiranje 4CV je simbol dvostruke obnove: Francuske i Renaulta. U 1961., Renault je ponovno izazvao oduševljenje s R4, « vozilom za život », nakon kojeg se 1972. pojavio R5, prvi gradski automobil. Godine 1984., s Espaceom, Renault uvodi koncept monovolumena u Europu, a 12 godina kasnije se pojavljuje Scénic, prvi kompaktni monovolumen. Navedena dva modela su u potpunosti preispitala pojam obiteljskog vozila. Godine 1993., Twingo je ponovno izumio automobil, nudeći alternativu malim tradicionalnim vozilima. Od 2004., Renault je preteča novog načina automobilske potrošnje s gamom « Entry » (Logan i Sandero).
- Krajem 2008., grupa Renault se pozicionira među vodeća tri proizvođača po pitanju potrošnje goriva i emisija CO2. S potpisom Renault eco2, Renault obuhvaća sve etape životnog vijeka vozila, od proizvodnje vozila sve do njegove reciklaže.
- S 12 vozila koja su dobila najveću ocjenu od 5 zvjezdica na crash-testovima Euro NCAP od Lagune II u 2001., Renault je referenca u pogledu sigurnosti
- U pogledu kvalitete proizvoda i usluga, najnovije ankete koje obuhvaćaju više proizvođača, pozicioniraju Renault i njegove posljednje lansirane modele (Mégane III, Clio III, Twingo II, Laguna III, Kangoo III) u kategoriju TOP3 po pitanju kvalitete u nekoliko država u Europi.