Nakon teaser fotografije iz kolovoza, sada vidimo vanjštinu konceptnog Trabanta nT u punom svjetlu – ostao je potpuno vjeran originalu, ali bez zvuka i slike koju je stvarao dvotaktaš Sukladno ekološkim odredbama koje su dvotaktne motore poslali u ropotarnicu povijesti i trenutnim trendovima u autoindustriji koji u prvi plan guraju hibride, odnosno potpuno električna vozila s nultom emisijom ispušnih plinova, uskrsnula je legenda iz DDR-a. Zasad još u fazi koncepta, Trabant Nt pokreće elektromotor snage 64 KS, koji omogućava najveću brzinu od 130 km/h, a baterije su u stanju izdržati vožnju dugu 250 km. Punjenje putem standardne utičnice traje otprilike 8 sati, ali moguće je koristiti i brzi punjač koji isti posao obavlja za otprilike pola sata. Dizajn je simpatičan, prepoznatljiv i gotovo u potpunosti preslikan s originala, ali tehnologija i opremljenost prelaze današnje standarde – unutrašnjost je napucana multimedijskim sadržajima, koja će na neki način pokušati nadomjestiti karakterističan zvuk zvrndavog dvotaktnog motora. Na tržištu bi se trebao pojaviti 2012., a bilo bi uistinu lijepo kada bi i tada, kao i 70-ih, bio cjenovno pristupačniji od konkurencije.