Prve službene fotografije prikazuju potpuno električnu inačicu modela i10 spremnog za proizvodnju - baterije omogućavaju elektromotoru snage dovoljno za doseg od 160 km Brigu o zaštiti okoliša korejski je proizvođač dokazao predstavljanjem mini automobila s nultom emisijom CO2. Radi se o najmanjem modelu u ponudi – i10 su opremili elektromotorom snage 49 kW/65 KS, koji snagu crpi iz litij-polimerskih baterija kapaciteta 16 kWh. Razvoj baterijskih članaka napravljen je u suradnji s poznatom korejskom markom LG. Iako bi bilo logično pretpostaviti da se ovdje radi o konceptu, nije tako. Električni i10 već je spreman za proizvodnju, a prodaja u Koreji počinje u drugoj polovici 2010. Hyundai obećava doseg od 160 km i najveću brzinu od 130 km/h, što su sasvim pristojne performanse za vozilo ovakve koncepcije. Međutim, kod potpuno električnih vozila javlja se poznati problem, koji je i njihov najveći manjak – punjenje baterija. Koreanci su ovdje doskočili s jednostavnim, ali zasad nedostupnim rješenjem za komercijalnu upotrebu. Putem posebne 415V utičnice i brzog industrijskog punjača, baterija se može napuniti do razine 85 posto za svega 15 minuta. Normalnim ciklusom, putem 220 V kućne utičnice, za punjenje do vrha treba se strpjeti otprilike 5 sati.