Francuzi će u Frankfurtu predstaviti svoja dva hibrida, 3008 i RCZ - oba modela koriste kombinaciju dizelaša i elektromotora, te štede 35% goriva Peugeot je za svoju hibridnu priču ipak odlučio koristiti dizelski motor, za razliku od ostalih proizvođača koji uglavnom koriste benzince. Razlog tomu je popularnost dizelaša u Europi, gdje se više od 60% kupaca odlučuje za model pokretan sporogorećim fosilnim gorivom. Uz to, Peugeot ima dosta iskustva sa dizelskom tehnologijom, naročito u području filtera čestica, što ima za posljedicu smanjenje emisije CO2 i ostalih štetnih plinova. Podaci koje su objavili govore da 3008 Hybrid4 emitira 99 g/km CO2, dok sportski orijentirani RCZ Hybrid4 emitira čak i nešto manje, preciznije 95 g/km. Hibridna tehnologija osmišljena je na tzv. paralelnoj arhitekturi, odnosno mogućnosti odabira vrste pogona zavisno od situacije i podloge. Jasno, obje vrste pogona mogu se koristiti istovremeno, kada se snaga dizelaša i elektromotora zbrajaju, čime se ostvaruju maksimalne performanse. Očekivano smanjenje potrošnje goriva iznosi osjetnih 35%, u odnosu na konvencionalni model iste snage. Hibridni sustav omogućava i jednostavno rješenje pogona na sve kotače – prednje pokreće dizelaš, a stražnje snaga elektromotora. Pritom nema nikakvih gubitaka snage, niti stvaranja bilo kakvih otpora zbog dodatnih mehaničkih sklopova. Model 3008 Hybrid4 kreće u prodaju 2010., a sportski RCZ još je uvijek u eksperimentalnoj fazi.