Porsche je predstavio najsportskiju izvedbu modela 911 u svojoj povijesti; model GT3 RS raspolaže s još više konjskiih snaga, manje kilograma, kraćim prijenosnim odnosima u mjenjaču i ostalim dodacima dostojnim rasnog supersportaša. Novi 911 GT3 RS bit će temelj za homologiranje natjecateljske izvedbe 911-ice GT3 i zapravo je pravi natjecateljski automobil sa "cestovnom dozvolom".Beskompromisni Porscheov model pod poklopcem motora skriva stroj poznat iz 911 GT3. U odnosu na 3,6-litarski stroj iz GT3 RS-ov je motor "nabrušen" na 3,8 litre obujma iz kojih izvlači 15 KS više (450 KS). Uz 118 KS po litri obujma RS-ov pogonski stroj među najsnažnijima je na tržištu u segmentu atmosferskih motora.
911 GT3 RS isporučivat će se isključivo u kombinaciji sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem optimiziranim za visoke performanse motora i podvozja. Mjenjač je posebno prilagođen, skraćeni su prijensoni odnosi kao i hod ručice. Na 911 GT3 RS-u debitira i posebno podešeni PASM ovjes s proširenim tragom kotača na prednjoj kao i stražnjoj osovini. Karoserija je proširena i sprijeda i straga zahvaljujući posebno oblikovanim proširenim "blatobranima".
Prodaja 911 GT3 RS-a u Njemačkoj počinje u siječnju 2010. s osnovnom cijenom od 122.400 eura.