Na Frankfurt Motor Showu sljedećeg mjeseca Mazda će na svom štandu izložiti prvi japanski osobni automobil s dizelskim motorom sa selektivnim katalizatorom u ispušnom sustavu (SCR). Ova tehnologija bit će ekskluzivno ponuđena europskim kupcima u novoj dizelskoj verziji Mazde CX-7 facelift, sportskom crossover SUV-u, koji na tržišta stiže u listopadu ove godine. Ispod poklopca Mazdinog SUV-a nalazi se čisti i učinkoviti MZR-CD 2,2-litreni turbo dizelski motor sa SCR-om. Mazda CX-7 facelift, usprkos činjenici da spada u prostrane i velike SUV-ove, zadovoljava normu ispušnih plinova Euro V.
Sustav SCR pročišćava ispušne plinove uštrcavajući AdBlue®1 ureu, iz posebnog spremnika smještenog ispod prtljažnika, izravno u ispušni sustav ispred katalitičkog konvertera. Ovo uzrokuje prirodnu kemijsku reakciju u kojoj AdBlue® pretvara otprilike 40 posto NOx u bezopasni dušik.
Zahvaljujući kompaktnom dizajnu SCR sustava, CX-7 dizel i dalje raspolaže sa 455 litara prtljažnog prostora, jednako kao i benzinac. Minimizirajući potrošnju aditiva AdBlue®, kako bi trajao barem 20.000 kilometara u normalnim uvjetima vožnje, dopunjavanje je potrebno tek pri redovnom servisu.
Uz CX-7 facelift s dizelskim motorom Mazda će u Frankfurtu izložiti i druge tehnologije koje aktualnu Mazdinu gammu rade zelenijom nego ikad prije – uključujući Mazdin i-stop sustav koji smanjuje potrošnju goriva i rotacijske motore pogonjene vodikom.