Molim vas da se prijavite ili se registrujete.
Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i dužinom sesije

VLADIX SAT forum

20.04.2024. 07:08:11
Vijesti: Sve što Vam treba, tu smo mi !

Autor Tema: Predstavljen Ferrari 458 Italia  (Pročitano 2353 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže trucker

  • Moderator
  • Forum pomocnik
  • *****
  • Poruke: 820
  • Like: +30/-0
  • Pol: Muškarac

Predstavljen Ferrari 458 Italia
« poslato: 02.08.2009. 11:40:44 »

Nasljednik modela F430 može se pohvaliti atraktivnim dizajnom, tehnologijom ‘posuđenom’ direktno iz Formule 1 te V8 motorom koji razvija 570 KS pri nevjerojatnih 9000/min

Iščekivanje je napokon završeno, Ferrari je danas javnosti prikazao novu generaciju svog najmanjeg modela u ponudi. Koliko je on značajan za tvrtku i koliko su na njega ponosni najbolje svjedoči ime Italia koje su pridodali tradicionalnoj brojki. Tvrtka koja iz nje dolazi sigurno se ne bi odlučila na korištenje tog imena da nisu uvjereni kako se ovdje radi o uistinu posebnom automobilu. Otkriva to već sam dizajn kojeg potpisuje Pininfarina, a kojim Ferrari okreće novu stranicu u oblikovanju svojih modela. Kompaktne, skladne linije odaju snagu, dok detalji poput prednjih svjetala, stražnjih otvora za odvođenje zraka te tri ispušne cijevi jasno daju do znanja kako je ovo supersportaš vrhunskih karakteristika. Iako je velika pažnja posvećena atraktivnom izgledu gotovo svaki dio karoserije ima svoju funkciju u osiguravanju što bolje aerodinamike, prianjanja automobila pri velikim brzinama, ali i hlađenju motora i kočnica. Pogonski stroj je pravi biser tehnologije na kojega su, s potpunim pravom, u Ferrariju iznimno ponosni. Riječ je o V8-ici obujma 4499 kubika koja uz pomoć direktnog ubrizgavanja goriva te brojnih sustava dosad rezerviranih isključivo za trkaće bolide razvija snagu od 570 KS pri nevjerojatnih 9000/min te 540 Nm okretnog momenta. Zanimljivo je, za takav motor, kako je više od 80 posto okretnog momenta raspoloživo već od 3250/min. Silna snaga prenosi se na stražnje kotače preko mjenjača sa dvostrukom spojkom i sedam brzina koji osigurava bestrzajne izmjene čak i pri punom gasu. Iako to nije previše bitno kod ovakvih automobila, Talijani se hvale kako 458 troši svega 13,7 l/100 km te ispušta 320 g/km CO2. Velika pažnja posvećena je i reduciranju mase tako da Italia ima svega 1380 kg, odnosno omjer snage i mase od čak 2,42 kg/KS, što će osigurati ubrzanje od 0-100 km/h za manje od 3,4 sekunde i maksimalnu brzinu od preko 325 km/h. Podvozje je također potpuno novo i osigurati će najbolja vozna svojstva u klasi, čemu će sigurno doprinijeti i napredna elektronika kojom sada upravlja jedno računalo.
Ferrari je novim 458 Italia odgovorio konkurenciji na najbolji mogući način, superautomobilom koji postavlja nova mjerila u svim segmentima.