Prva žrtva katastrofalne Scuderijine ovosezonske forme je John Iley, donedavna "glava" aerodinamike te ujedno čelni čovjek Ferrarijevog zračnog tunela. S obzirom na nedostatak kakve-takve konkurentnosti ovogodišnjeg F60 bolida, u Ferrariju su počeli čistiti svoje redove.
Prvi na listi za otkaz našao se čovjek zadužen za aerodinamiku; područje za koje je utvrđeno da ima ozbiljnih pogrešaka te da je upravo aerodinamika glavni uzrok ovosezonskog debakla.
John Iley 2004. godine pristigao je iz Renaulta u tim iz Maranella, a raskid ugovora je momentalan i Iley neće biti ovog vikenda na Velikoj nagradi Mađarske.
Navodno je postignut dogovor da se narednih šest mjeseci neće pridružiti nekoj od konkurentskih timova, ali sa druge strane šuška se da je Iley već postigao sporazum sa nekadašnjim Ferrarijevim tehničkim direktorom Rossom Brawnom, a sada vlasnikom tima koji pretendira na vozački i konstruktorski naslov.
Ileyeva zaduženja u timu Ferrarija u prvo vrijeme preuzeće Nicholas Tombazis, a uskoro će biti poznato i da li je on dugoročno rješenje.