Molim vas da se prijavite ili se registrujete.
Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i dužinom sesije

VLADIX SAT forum

25.04.2024. 22:41:49
Vijesti: Sve što Vam treba, tu smo mi !

Autor Tema: ?udovište sa 2500 KS  (Pročitano 2439 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže trucker

  • Moderator
  • Forum pomocnik
  • *****
  • Poruke: 820
  • Like: +30/-0
  • Pol: Muškarac

?udovište sa 2500 KS
« poslato: 15.05.2009. 12:11:57 »

Tvrtka Intense Automotive Design temeljito je doradila model Mosler MT900 GTR XX, koji sam po sebi ostavlja bez daha, što zbog specifičnog dizajna, što zbog performansi kojima se odlikuje. Pod nadimkom ‘’The Land Shark’’ krije se čak 250 kg lakši bolid od serijskog, koji sada broji svega 861 kg s punim spremnikom goriva i može pojuriti do gotovo 500 km/h.

To je ponajprije zasluga obilnog korištenja keramike, titana i ugljičnih vlakana. Bolid je pokretan multi-gorivnom tehnologijom koja kombinira benzin, metanol, vodik i etanol, zahvaljujući čemu ga je moguće registrirati kao hibridno vozilo (u SAD-u). Model GTR XX koristi GM LS7 motor poznat iz Corvette, ali Gocha je ubacio u svoju preradu nešto fascinantno. Motor zapremnine 6,2-litre generira nevjerojatnih 2500 KS, djelomično zahvaljujući twin-turbo tehnologiji. Iako nam je prvo palo na pamet kako se radi o motoru LSX iz GM-ovog performance odjela, prevarili smo se, jer Gochin uradak koristi aluminijski blok, za razliku od GM-ovog koji koristi tehnologiju lijevanog željeza. Također, ne poklapaju se podaci o provrtu i hodu klipova, a tu su i pumpe goriva koje se koriste na utrkama, sposobne isporučiti 22,7 litara u minuti, što znači da se ovim automobilom može juriti izuzetno brzo, ali u vrlo ograničenom vremenu. I dok normalni MT900 GTR ubrzava do stotke za 3,1 sekundu, Gocha se hvali podatkom od svega 2,5. O brutalnim ubrzanjima dovoljno govori podatak da četvrt milje prelazi za tričavih 9 sekundi, s izlaznom brzinom od 285 km/h. Bez daha ostavljaju i podaci o ubrzanju i zaustavljanju 0-240-0 km/h, za koje mu je potrebno 8,7 sekundi, što je bolji rezultat od Ultima GTR-a, kojem je za to potrebno 9,4 sekunde. Najveća brzina pak iznosi više od 490 km/h. Ovi nevjerojatni podaci ostvaruju se i zbog aerodinamičkog bodykita, zaslužnog za vrlo mali otpor zraka te optimalni downforce. Pogon na sve kotače izveden je od titana i karbonskih elemenata, sustav ovjesa u potpunosti od titana, a kotači su izrađeni od ugljičnih vlakana, što dovoljno govori o ekskluzivi, a kao točka na i, tu je Alpine 7.1 Dolby Digital DVD sustav, PC te GPS uređaj.