Povećan i uljepšan njemački dvosjed u deset sekundi pretvara se iz cabrioleta u coupea, a najviše užitka pruža s biturbo benzincem sa 306 KS i mjenjačem s dvije spojke i sedam stupnjevaGeneracijska smjena ovaj put nije donijela promjenu numeričke oznake, kao prije sedam godina, kad je u mirovinu odlazio Z3. Nije se odstupilo ni od klasičnih proporcija, svojstvenih roadsteru s dugačkim poklopcem motora i putničkim prostorom s dva sjedala, koja kao da izravno leže na stražnjoj pogonskoj osovini. Premda je oznaka Z4 nastavila živjeti, promjene su brojne. Dizajn je znatno atraktivniji, a najveća je novost metalni sklopivi krov, kojim BMW u jednom automobilu objedinjuje dva. U samo 20 sekundi Z4 se pretvara u cabrio i ponovno postaje coupe. To je samo početak, jer novi bavarski dvosjed dolazi s bogatim teretom multimedijalne tehnologije i novih mehaničkih rješenja, među kojima je najzanimljivija dvostruka spojka. Njemački spider u novom je izdanju spreman na kompromise, ali to nimalo nije oslabilo njegov snažan karakter. Narastao je u vanjskim dimenzijama, uglavnom u dužinu (više od 10 cm), dok su ostale mjere ostale gotovo nepromijenjene. Porasla je i masa, sa 1280 na 1480 kg. No, i s podignutim krovom njegova uzbudljiva silueta doslovce vlada prostorom. Igra konkavnih i konveksnih ploha donosi mu ozbiljnost u izgledu i čini se da je veći od onog što mjere pokazuju. Razvučenih zategnutih linija i bez grbe na stražnjem dijelu djeluje elegantnije, dok je sprijeda agresivnost pojačana još obimnijim tradicionalnim gotovo okomito postavljenim dvostrukim otvorima za zrak.