Molim vas da se prijavite ili se registrujete.
Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i dužinom sesije

VLADIX SAT forum

28.03.2024. 09:27:10
Vijesti: Sve što Vam treba, tu smo mi !

Autor Tema: Odg: Forum za po?etnike u satelitskim vodama  (Pročitano 8740 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže trizol

  • Novi na forumu.
  • *
  • Poruke: 8
  • Like: +0/-0

Odg: Forum za po?etnike u satelitskim vodama
« poslato: 25.02.2008. 20:12:13 »
evo ja sam početnik, i to apsolutni...neki dan sam kupio satelitsku metabox 1, i sad me zanima kako se unose kodovi i otključavaju kanali...svaki savjet je dobrodošao ::)

Van mreže Maverick

  • Admin 2
  • Super clan
  • *
  • Poruke: 2277
  • Like: +135/-9
  • Pol: Muškarac
  • Semper Fidelis...Without Fear

Odg: Forum za po?etnike u satelitskim vodama
« Odgovor #1 poslato: 25.02.2008. 20:17:45 »
Prije svega dobro došao na forum. Imaš Sekciju Metabox i malo pročitaj Tutorijali i pomoć, ako i poslije toga ne bude jasnije onda pitaj pa ćemo malo po malo. ;)

Van mreže trizol

  • Novi na forumu.
  • *
  • Poruke: 8
  • Like: +0/-0

Odg: Forum za po?etnike u satelitskim vodama
« Odgovor #2 poslato: 25.02.2008. 21:16:04 »
hvala! pročitao sam malo o unosu kodova putem daljinskog, i imam nekoliko pitanja, pretpostavljam da je svaki kod otključava pojedini program? zašto ja ne mogu unijeti kod? naime slijedim upute, menu, key edit, key edit, i dođem na ekran, na vrhu piše no. provider type index
ispod toga je sve praznu i u dnu ekrana su oznake siva tipka stoj reserved->reserved zelena je edit, žuta je add, plava je delete i crvena restart....i koliko god ja stiskao epg tipku ništa se ne događa.... da li trebam stisnuti tipku add pa onda dalje, ili na prethodnom izborniku neto mijenjati tamo gdje piše cas?

Van mreže Maverick

  • Admin 2
  • Super clan
  • *
  • Poruke: 2277
  • Like: +135/-9
  • Pol: Muškarac
  • Semper Fidelis...Without Fear

Odg: Forum za po?etnike u satelitskim vodama