McLaren Group će se uskoro podijeliti u dvije više-manje neovisne kompanije McLaren Automotive, koji će biti zadužen za cestovne modele, te sportski McLaren Racing. Automotive sprema tri novitetaNa prezentaciji održanoj u sjedištu McLarena, Ron Dennis, alfa i omega Racing odjela je potvrdio kako je podnio ostavku na mjesto šefa te kako će preuzeti istu poziciju u Automotive dijelu firme koja već dvije godine radi na razvoju novog modela, trenutnog kodnog imena P11. Riječ je dakako o nasljedniku SLR-a, a nakon njega će na tržište pristići još dva nova McLarena čime će ovaj britanski proizvođač imati pravu obitelj sportskih automobila. Jedan će biti smješten ispod P11, kao konkurent Porscheu 911, a drugi će biti nasljednik legendarnog F1, odnosno konkurencija Veyronu.
Kada proces restrukturiranja bude gotov (krajem ove godine) te Automotive i Racing odvojeni, McLaren namjerava prodati 49% udjela u Automotiveu kako bi prikupio sredstva za razvoj noviteta bez potrebe zaduživanja. Tvornica u kojoj će se proizvoditi novi modeli će se tek izgraditi negdje u Velikoj Britaniji, a njena lokacija još nije poznata. Očekuje se kako će 2011. proizvodnja doseći brojku od oko 1.000 primjeraka godišnje, dok bi do 2015. ista trebala iznositi 4.000 jedinica.