Predsjednik FIA-e, Max Mosley, razotkrio je dio planova koji bi u bližoj budućnosti trebali iz temelja izmjeniti osnove automobilističkih takmičenja na svjetskom nivou.
Prema FIA-inim planovima od 2013. godine u primjeni bi se trebao naći tzv. "svjetski motor" koji bi u različitim izvedbama pokretao takmičarske automobile u Formuli 1, Svjetskom prvenstvu u reliju te F2 prvenstvu
Zanimmljivo je da bi u Formuli 1 taj motor budućnosti koristio turbopunjač dok bi se za niže rangirana prvenstva koristili i atmosferski strojevi. Za SP u reliju predviđeno je korištenje obe izvedbe motora.
Mosley je tokom posjete reliju u Portugalu rekao da je čitav projekat u vrlo ranoj fazi te da će u razvoj motora biti uključeni veliki proizvođači koji učestvuju u svjetskim prvenstvima.
"Određene, periferne dijelove motora i pogonskog sistema pojedine ekipe i proizvođači mogli bi do neke mjere razvijati samostalno. Isto vrijedi i za KERS te slične buduće sisteme namijenjene štednji energije.
Naime, osim energije koju KERS dobija od kočnica mogla bi se koristiti i toplina koju razvijaju izduvni te rashladni sistem motora. Ako nam uspije, a nisam siguran da hoće, sve oblike automobilizma usmjeriti na korištenje sličnih tehničkih rješenja mogli bismo ostvariti nezamislive uštede ne samo u novcu već i u energiji", rekao je između ostalog Max Mosley.