Molim vas da se prijavite ili se registrujete.
Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i dužinom sesije

VLADIX SAT forum

20.02.2018. 16:52:18
Vijesti: Sve što Vam treba, tu smo mi !

Autor Tema: Murcielago LP 670-4 SV predstavljen u Ženevi  (Pročitano 1082 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže trucker

  • Moderator
  • Forum pomocnik
  • *****
  • Poruke: 820
  • Like: +30/-0
  • Pol: Muškarac

Murcielago LP 670-4 SV predstavljen u Ženevi
« poslato: 07.03.2009. 09:10:00 »

Popraćen obiljem dima i glamuroznim hostesama, novi Murcielago LP 670-4 SV izašao je na ženevsku pozornicu i pokazao da za talijanskog bika krize nema te da mjesta za napredak uvijek ima

Nakon brojih špijunskih fotografija, ali i nagađanja oko snage novog Lamborghinija Murcielago LP 670-4 SuperVeloce, glamurozno predstavljanje na ženevskom salonu raspršilo je sve nedoumice. Model SuperVeloce je opisan od strane Lamborghinija kao 'exceptionally purist', odnosno u prijevodu predstavlja superautomobil koji je još snažniji, lakši i po svemu sudeći brži od već i ovako jako brzog LP-640. Baš kao što njegovo ime i sugerira, LP 670-4 pokreće 6.5-litreni V12 koji razvija čak 670 KS uz okretni moment od 660 Nm, što je postignuto optimiziranjem rada ventila te modificiranjem usisnika zraka. Kombinirajući takve performanse s masom automobila reduciranom za 100 kilograma, LP 670-4 ubrzava od 0-100 km/h za svega 3,2 sekunde i postiže maksimalnu brzinu od 340 km/h sa standardnim stražnjim krilom. Veliki aerodinamični dodatak, 'Aeropack wing', koji se nalazi na popisu dodatne opreme, poboljšava prianjanje stražnjih kotača na podlogu, no u isto vrijeme, zbog povećanog otpora zraka, smanjuje maksimalnu brzinu na 335 km/h. Iako su mnogi očekivali kako će SV model imati pogon izveden samo na stražnje kotače, u Lamborghiniju su odlučili da je za iskorištavanje njegova puna potencijala ipak potreban integralni pogon. Usisnici zraka povećani su kako bi se poboljšalo hlađenje kočionih diskova, dok je aerodinamični dodatak sprijeda izduženiji nego na prethodnom modelu. Naravno, pri izradi su korišteni lagani materijali od ugljičnih vlakana, a osim vanjštine, izmijenjena je i unutrašnjost kojom prevladava alkantara i jednaka kombinacija boja kao na karoseriji.



« Poslednja izmena: 07.03.2009. 09:43:10 trucker »