Grupacija General Motors započela je očito vrlo temeljitu i opsežnu reorganizaciju u sklopu koje će biti okončan dugogodišnji suživot s Opelom. General Motors će tako nakon osamostaljenja Saaba, koje protječe vrlo bolno po švedsku kompaniju, gašenja Pontiaca, prodaje Hummera i izdvajanja marke Saturn ostati (barem djelomično) i bez jednog od najutjecajnijih europskih proizvođača. Da će i Opelovo "proglašenje djelomične autonomije" biti prilično teško i složeno potvrđuje i angažman njemačkog državnog vrha te radničkih sindikata. Ugroženo je, kako se doznaje, na tisuće radnih mjesta, a prema nekim procjenama ukupni troškovi razlaza Opela i GM-a njemačku bi kompaniju mogli koštati i do nekoliko milijardi eura.
Njemačka kancelarka Angela Merkel prije rasprave o mogućem odobravanju 3,3 milijarde eura pomoći Opelu želi temeljito proučiti General Motorsov plan za njemačkog proizvođača. Neimenovani izvori tvrde kako kancelarka Merkel želi pod svaku cijenu izbjeći odljev europske novčane pomoći u SAD i na General Motorsove račune. GM trenutno posluje zahvaljujući 13,4 milijarde dolara vrijednoj finacijskoj injekciji američke vlade, a spreman je zahtjev za još 16,6 milijardi dolara pomoći. U zamjenu za 3,3 milijarde eura, pak, GM je spreman odreći se i do 50% udjela u Opelu.