Rumunjska Dacia u Ženevi će predstaviti nešto zaista novo i atraktivno; crossover koncept Duster nudi dinamičan dizajn i nekoliko vrlo zanimljivih konstrukcijskih ideja. Pomalo netipično za Daciju, koja u proteklih nekoliko godina samozatajno djeluje pod Renaultovom kapom i tržišta u razvoju opskrbljuje pristupačnim i robusnim modelima, Duster je očiti odmak od te filozofije i predstavlja izlet u segmente u kojima do sada Dacija nije nastupala.
Osim dinamičnim dizajnom, u kojem će mnogi prepoznati snažan utjecaj već umirovljene Renaultove "new edge" filozofije, Duster se odlikuje i zanimljivim pristupom u konstruiranju vrata za ulazak u vozilo. Naime, s vozačeve strane nalaze se jedna vrata i pri pogledu s te strane vozilo djeluje poput coupea. S druge strane, međutim, nalaze se uobičajena prednja i stražnja vrata i Duster gledan s desne strane otkriva svoju limuzinsko-monovolumensku stranu. Za krajnje olakšan ulazak u vozilo stražnja se vrata otvaraju "u vjetar".
Duster je visok 1,49 metara, dug 4,25 metara i širok 1,64 metra, a pod haubom kuca provjereni i ekonomični 1,5-litarski dCi turbodizelaš od 105 KS. Uz pomoć štedljivog motora i zahvaljujući korištenju laganih materijala Duster bi prosječno trebao trošiti oko 5,2 litre na 100 km.
Što Duster znači za Daciju te razmišljaju li Rumunji i njihovi francuski gazde o sličnom proizvodu kojim bi dopunili Dacijinu ponudu zasad nije poznato. Više ćemo doznati u Ženevi ili nakon nje, kada pristignu prve reakcije na izloženi "prašnjavi" koncept.