Molim vas da se prijavite ili se registrujete.
Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i dužinom sesije

VLADIX SAT forum

29.03.2024. 05:41:28
Vijesti: Sve što Vam treba, tu smo mi !

Autor Tema: FORMULA 1  (Pročitano 23135 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže scoobydoo

  • Globalni moderator
  • Super clan
  • *****
  • Poruke: 1786
  • Like: +38/-5
  • Pol: Muškarac
  • Dežurni zajebant Vladix foruma, Antilaser Team HR

FORMULA 1
« poslato: 01.03.2009. 09:05:21 »
FORMULA 1 I FIA



      Evo pošto za manje od mjesec dana počinju utrke najelitnijeg dijela Fie,odlučio sam otvoriti temu o tom natjecanju.
Naime,pošto sam veliki zaljubljenik u Formulu 1(odmah iz nogomete) 8),moram odmah priznati svim da je moj favorit oduvijek bio
Mclaren Mercedes. Već odavno su timovi počeli sa predstavljanjem svojih novih bolida,a među njima su i Ferrari scuderia, moj Mclaren  ;D Red Bull itd. Upitan je nastup Hondine momčadi jer još nije našla kupca za svoju momčad.Otkako je momčad postavljena na prodaju u prosincu prošle godine, glasine su spominjale dosta potencijalnih kupaca - poput vlasnika Prodrivea, Davida Richardsa, i meksičkog milijardera Carlosa Slima, a u posljednje vrijeme i vlasnika Virgin grupe, Richarda Bransona. Na popisu kupaca našli su se i glavni izvršni direktor Honda Racing F1 tima, Nick Fry, i glavni tehnički direktor, Ross Brawn. Potonji dvojac, koji je preuzeo obavezu spašavanja momčadi, nedavno je odbio 100 milijuna funti vrijednu ponudu Bernieja Ecclestonea za preuzimanje kontrole nad momčadi. Razlog ovakvog poteza nije poznat, ali za pretpostaviti je da je na stol postavljena bolja ponuda.
     Molim sve one koji istinski vole Formulu 1 da slobodno upišu svoje komentare na ovom postu.

Popis staza sa datumima za sezonu 2009.

29. ožujka: Australija
5. travnja: Malezija
19. travnja: Bahrein
10. svibnja: Španjolska
24. svibnja: Monaco
7. lipnja: Turska
21. lipnja: Velika Britanija
28. lipnja: Francuska
12. srpnja: Njemačka
26. srpnja: Mađarska
23. kolovoza: Europa (Valencia)
30. kolovoza: Belgija
13. rujna: Italija
27. rujna: Singapur
11. listopada: Japan
18. listopada: Kina
1. studenog: Brazil
15. studenog: Abu Dhabi


--------------------------------------------------------------------------------

     

Van mreže vatrogasac

  • Moderator
  • Forum pomocnik
  • *
  • Poruke: 748
  • Like: +22/-2

Odg: FORMULA 1
« Odgovor #1 poslato: 06.03.2009. 11:49:38 »
 
 


Vodeći ljudi Honde izrazili su nadu da će se trkati i ove sezone u F1, ali nisu iznosili nikakve detalje. Izvršni direktor Nik Fraj govorio je o izazovima sa kojima se tim suočava "u sledeće dve ili tri godine" na sastanku Asocijacije timova Formule jedan (FOTA) u Ženevi.




Fraj je sa šefom tima Rosom Bronom pokušavao da pronađe kupca za tim pošto je Honda u decembru objavila da se povlači iz Formule jedan da bi smanjila troškove.

"Naš tim je imao dobrobiti od FOTA i imaće je ubuduće i to na dva načina. Prvi je, jasno, smanjenje troškova, koje će nam izuzetno mnogo pomoći u izazovima s kojima će se naš tim suočiti u sledeće dve ili tri godine. Podjednako važno kao smanjenje troškova jeste podrška koju smo imali od ostalih timova protekla tri meseca", rekao je Fraj.

On je rekao da je svaki od devet rivala Honde ponudio podršku da bi osigurao da Formula 1 ima 10 timova na startu kada sezona bude počela 29. marta.
"Svi koji se ovde nalaze pomogli su nam da sačuvamo tim. Ros, ja i naših 700 zaposlenih smo vam zahvalni na tome", rekao je Fraj.

Van mreže scoobydoo

  • Globalni moderator
  • Super clan
  • *****
  • Poruke: 1786
  • Like: +38/-5
  • Pol: Muškarac
  • Dežurni zajebant Vladix foruma, Antilaser Team HR

Odg: FORMULA 1
« Odgovor #2 poslato: 06.03.2009. 21:52:14 »
Brawn GP F1 momčad, do jučer poznata kao Honda Racing, danas je isprobala svoj novi bolid iza zatvorenih vrata na britanskom Silverstoneu.

Bijelo-žuto-crnim bolidom je upravljao Jenson Button, kojemu će i ove godine momčadski kolega biti Rubens Barrichello. Kao što je poznato, BGP001 bolid pokreće isti Mercedesov motor koji se već nalazi u bolidima McLarena i Force Indije.

Prva fotografija  BGP001

Van mreže scoobydoo

  • Globalni moderator
  • Super clan
  • *****
  • Poruke: 1786
  • Like: +38/-5
  • Pol: Muškarac
  • Dežurni zajebant Vladix foruma, Antilaser Team HR

Odg: FORMULA 1
« Odgovor #3 poslato: 07.03.2009. 21:07:08 »
Sezona 2009


 Momčadi i vozači


 Vodafone McLaren Mercedes McLaren MP4-24 Mercedes-Benz FO 108W 2.4 V8
1  Lewis Hamilton
2  Heikki Kovalainen

 Scuderia Ferrari Marlboro Ferrari F60 Ferrari Type 056 2.4 V8
3  Kimi Räikkönen
4  Felipe Massa

 BMW Sauber F1 Team BMW Sauber F1.09 BMW P86/9 2.4 V8
5  Robert Kubica
6  Nick Heidfeld

 ING Renault F1 Team Renault R29 Renault RS27 2.4 V8
7  Fernando Alonso
8  Nelsinho Piquet

 Panasonic Toyota Racing Toyota TF109 Toyota RVX-09 2.4 V8
9  Jarno Trulli
10  Timo Glock
 
 Scuderia Toro Rosso Toro Rosso STR4 Ferrari Type 056 2.4 V8
11  Sébastien Buemi
12  Sébastien Bourdais
 
 Red Bull Racing Red Bull RB5 Renault RS27 2.4 V8
14  Mark Webber
15  Sebastian Vettel

 AT&T Williams F1 Team Williams FW31 Toyota RVX-09 2.4 V8
16  Nico Rosberg
17  Kazuki Nakajima
 
 Brawn GP F1 Team Brawn BGP 001 Mercedes-Benz FO 108W 2.4 V8
18  Rubens Barrichello
19  Jenson Button

 Force India F1 Team Force India VJM02 Mercedes-Benz FO 108W 2.4 V8
20  Adrian Sutil
21  Giancarlo Fisichella

Van mreže scoobydoo

  • Globalni moderator
  • Super clan
  • *****
  • Poruke: 1786
  • Like: +38/-5
  • Pol: Muškarac
  • Dežurni zajebant Vladix foruma, Antilaser Team HR

Odg: FORMULA 1
« Odgovor #4 poslato: 09.03.2009. 21:49:00 »
Nick Heidfeld se plasirao na vrh poretka na prvom danu posljednjih predsezonskih testiranja u Barceloni.

Nijemac je odvezao 92 kruga i najbližeg konkurenta, drugoplasiranog Kimija Raikkonena, iza sebe ostavio za više od pola sekunde. Treći najbrži bio je Jarno Trulli, nakon kojeg slijedi Jenson Button za volanom BGP001 bolida Brawnove momčadi. Britanac je danas iznenadio svojom brzinom s obzirom da je ovo bilo prvo pravo testiranje novog bolida, iako mnogi sumnjaju da je to vrijeme ostvareno na posljednjim kapima goriva, kako bi se privukla pozornost sponzora.
Ovo nije nimalo neuobičajena praksa. Ovakvim trikovima pozornost su nekada privlačile manje ekipe, poput Minardija, Prosta, Jordana i Arrowsa.

U nastavku poretka, od 5. do 7. mjesta, plasirali su se Nelson Piquet, Sebastien Bourdais i Mark Webber. Adrian Sutil postavio je osmo najbrže vrijeme ispred Kazukija Nakajime i posljednjeg Heikkija Kovalainena.

1. N. Heidfeld - BMW-Sauber - 1:20.339 - 92 kruga
2. K. Raikkonen - Ferrari - 1:20.908 - 80 krugova
3. J. Trulli - Toyota - 1:20.937 - 118 krugova
4. J. Button - Brawn-Mercedes - 1:21.140 - 82 kruga
5. N. Piquet - Renault - 1:21.662 - 124 kruga
6. S. Bourdais - Toro Rosso-Ferrari - 1:22.158 - 96 krugova
7. M. Webber - Red Bull-Renault - 1:22.246 - 115 krugova
8. A. Sutil - Force India-Mercedes - 1:22.452 - 127 krugova
9. K. Nakajima - Williams-Toyota - 1:22.813 - 111 krugova
10. H. Kovalainen - McLaren-Mercedes - 1:22.948 - 87 krugova

powered by SCOOBYDOO

Van mreže scoobydoo

  • Globalni moderator
  • Super clan
  • *****
  • Poruke: 1786
  • Like: +38/-5
  • Pol: Muškarac
  • Dežurni zajebant Vladix foruma, Antilaser Team HR

Odg: FORMULA 1
« Odgovor #5 poslato: 14.03.2009. 16:59:20 »
BARCELONA
powered by SCOOBYDOONa posljednjem danu testiranja u Barceloni, Rubens Barrichello postavio je impresivno najbrže vrijeme i završio gotovo punu sekundu ispred ostalih vozača.

Nico Rosberg plasirao se na drugo mjesto ispred sunarodnjaka Time Glocka i Sebastiana Vettela, dok je petoplasirani Fernando Alonso bio samo 13 tisućinki brži od Felipea Masse.

Robert Kubica postavio je sedmo najbrže vrijeme i završio ispred Lewisa Hamiltona. Ostatak poretka predvodio je Sebastien Buemi ispred Giancarla Fisichella i Sebastiena Bourdaisa.

1. R. Barrichello - Brawn-Mercedes - 1:18.926 - 110 krugova
2. N. Rosberg - Williams-Toyota - 1:19.774 - 120 krugova
3. T. Glock - Toyota - 1:20.091 - 128 krugova
4. S. Vettel - Red Bull-Renault - 1:20.576 - 83 kruga
5. F. Alonso - Renault - 1:20.664 - 64 kruga
6. F. Massa - Ferrari - 1:20.677 - 92 kruga
7. R. Kubica - BMW Sauber - 1:20.740 - 134 kruga
8. L. Hamilton - McLaren-Mercedes - 1:20.869 - 70 krugova
9. S. Buemi - STR-Ferrari - 1:21.013 - 62 kruga
10. G. Fisichella - Force India-Mercedes - 1:21.045 - 141 krug
11. S. Bourdais - STR-Ferrari - 1:21.629 - 27 krugova

Van mreže scoobydoo

  • Globalni moderator
  • Super clan
  • *****
  • Poruke: 1786
  • Like: +38/-5
  • Pol: Muškarac
  • Dežurni zajebant Vladix foruma, Antilaser Team HR

Odg: FORMULA 1
« Odgovor #6 poslato: 15.03.2009. 21:38:49 »
JEREZ
powered by SCOOBYDOORubens Barrichello nastavio je dominaciju Brawnove momčadi na prvom danu posljednjih predsezonskih testiranja na Jerezu.
Uz Brazilca, na stazi su bili Renaultov Fernando Alonso i Williamsov test vozač Nico Hulkenberg.

Barrichello je tijekom dana odvezao 107 krugova i postavio najbolje vrijeme od 1 minute i 19.819 sekundi. Alonso je već u četvrtom krugu izletio u zavoju broj 8, zbog čeka je izgubio dosta vremena prije povratka na stazu. Do kraja dana je uspio odvesti 40 krugova i postaviti 0.683 sporije vrijeme u odnosu na vodećeg.

Hulkenberg je, s druge strane, odvezao 69 krugova i završio 0.196 sekundi iza Španjolca.

McLarenova momčad je odlučila preskočiti prvi dan testiranja, te svoj program odraditi od ponedjeljka do četvrtka. Prva dva dana će za volanom biti Lewis Hamilton, dok će druga dva dana bolid voziti Heikki Kovalainen.

Van mreže scoobydoo

  • Globalni moderator
  • Super clan
  • *****
  • Poruke: 1786
  • Like: +38/-5
  • Pol: Muškarac
  • Dežurni zajebant Vladix foruma, Antilaser Team HR

Odg: FORMULA 1
« Odgovor #7 poslato: 17.03.2009. 17:44:23 »
JEREZ
powered by SCOOBYDOO
AH ŠTO JE NJEMU OVDJE LIJEPO
Ne zurite samo u njih nego pročitajte post :D :D :D :D :D

Fernando Alonso završio je na vrhu poretka na drugom danu testiranja u Španjolskoj. Dvostruki svjetski prvak završio je pet stotinki ispred Rubensa Barrichella i njegovog momčadskog kolege, Jensona Buttona.

Britanac danas nije imao previše sreće. Zbog mehaničkog kvara, uspio je odvesti samo 12 krugova.
Lewis Hamilton je postavio treće najbrže vrijeme i završio oko tri desetinke ispred Nice Rosberga, koji je danas zamijenio svojeg imenjaka Hulkenberga.

1. F. Alonso - Renault - 1:18.343 - 103 kruga
2. R. Barrichello - Brawn-Mercedes - 1:18.398 - 62 kruga
3. J. Button - Brawn-Mercedes - 1:18.892 - 12 krugova
4. L. Hamilton - McLaren-Mercedes - 1:19.513 - 85 krugova
5. N. Rosberg - Williams-Toyota - 1:19.783 - 123 kruga

Van mreže scoobydoo

  • Globalni moderator
  • Super clan
  • *****
  • Poruke: 1786
  • Like: +38/-5
  • Pol: Muškarac
  • Dežurni zajebant Vladix foruma, Antilaser Team HR

Usvojena nova pravila za sezonu 2009/2010 F1
« Odgovor #8 poslato: 17.03.2009. 21:28:47 »
USVOJENA NOVA PRAVILA ZA SEZONU 2009. I 2010.
by SCOOBYDOONa današnjem sastanku u Parizu, FIA-ino Svjetsko Motor Sport vijeće donijelo je važne odluke kojima bi se troškovi dodatno smanjili, a istovremeno povećala zainteresiranost za Formulom 1.

Ove godine, svjetskim prvakom će postati onaj vozač koji ostvari najviše pobjeda. Prijedlog FOTA-e (udruženja F1 timova) da se sustav bodovanja promijeni u 12-9-7-5-4-3-2-1 nije prihvaćen, te će na snazi ostati trenutni sustav koji prvih osam vozača nagrađuje s 10-8-6-5-4-3-2-1 bodova.
Broj pobjeda neće odlučivati tko će osvojiti konstruktorski naslov prvaka.

Što se tiče testiranja, timovi će u razdoblju od posljednje utrke sezone do 31. prosinca iste godine smjeti odraditi tri jednodnevna testa s mladim vozačima. Pod mlade vozače se ubrajaju samo oni koji u posljednje dvije godine nisu nastupili na više od 2 F1 utrke ili odradili više od četiri dana testiranja F1 bolida.
Također, timovi će između 1. siječnja 2009. i posljednje utrke sezone smjeti odraditi osam jednodnevnih testiranja aerodinamike na ravnim pistama ili kružnim stazama jednolikog radijusa.

Od ove sezone, FIA će nakon svakih kvalifikacija objaviti podatke o težini svakog bolida. Svi vozači će tijekom prvog dana Grand Prix vikenda morati biti dostupni za podjelu autograma, baš kao što će odmah po završetku svake kvalifikacijske runde, te prije i nakon utrke morati biti spremni za davanje intervjua.
Isto tako, svaka će momčad morati imati barem jednog višeg glasnogovornika koji će biti dostupan za davanje intervjua akreditiranim TV ekipama tijekom utrke.

Radi lakšeg shvaćanja i izbjegavanja nesporazuma, kišne gume su preimenovane u "intermediate", a ekstremno kišne u "kišne".

2010. godine, timovi će se suočiti s velikom dilemom. Oni koji žele, moći će odabrati opciju proizvodnje bolida s ograničenim budžetom od 30 milijuna funti (oko 33 milijuna eura, odnosno 42 milijuna dolara) i uživati u potpunoj tehničkoj slobodi. S druge strane, oni koji ne prihvate opciju ograničenja budžeta, bolide će proizvoditi u skladu s postojećim, prilično ograničavajućim pravilima.

Predsjednik FIA-e, Max Mosley, objasnio je da će budžet pokrivati sve troškove, uključujući plaće vozača i upravitelja momčadi, no ne i troškove motorhomea u Paddocku. Ali, ono najbitnije, na timove s ograničenim budžetom se neće odnositi ograničenje broja okretaja motora, pomičnih krilaca, korištenja materijala, testiranja u zračnim tunelima itd.

Kako bi osigurala jednakost između onih koji su odabrali ograničenje budžeta i onih koji nisu, FIA je odlučila zadržati pravo korigiranja spomenute tehničke slobode.

Van mreže scoobydoo

  • Globalni moderator
  • Super clan
  • *****
  • Poruke: 1786
  • Like: +38/-5
  • Pol: Muškarac
  • Dežurni zajebant Vladix foruma, Antilaser Team HR

Odg: FORMULA 1
« Odgovor #9 poslato: 19.03.2009. 17:13:19 »
Nakon prilično neuvjerljivih vremena tijekom prethodnih dana, McLaren je danas KONAČNO s Heikkijem Kovalainenom postavio impresivno vrijeme.

Finac je odvezao ukupno 79 krugova testirajući nove aerodinamičke komponente i postavio najbrže vrijeme od 1 minute i 18.202 sekunde - gotovo punu sekundu bolje u odnosu na jučerašnje vrijeme Lewisa Hamiltona.

Osim McLarena, danas je na stazi bio i Williams s Kazukijem Nakajimom. Japanac je odvezao 103 kruga i postavio najbolje vrijeme od 1 minute i 20.014 sekundi.

Van mreže scoobydoo

  • Globalni moderator
  • Super clan
  • *****
  • Poruke: 1786
  • Like: +38/-5
  • Pol: Muškarac
  • Dežurni zajebant Vladix foruma, Antilaser Team HR

FORMULA 1
« Odgovor #10 poslato: 20.03.2009. 21:59:21 »
Međunarodna automobilistička federacija FIA, danas je objavila pismenu izjavu u kojoj je potvrdila kako je spremna odgoditi uvođenje novog sustava bodovanja do iduće sezone, ukoliko se svi timovi slože.

"17. ožujka, FIA-ino Svjetsko Motor Sport vijeće je jednoglasno odbacilo FOTA-in (udruženje F1 timova) prijedlog novog sustava bodovanja za vozačko prvenstvo Formule 1. Umjesto toga, prihvaćen je prijedlog "pobjednik uzima sve" vlasnika komercijalnih prava, kojemu je rečeno da su ga svi timovi podržali.

Ukoliko se, iz bilo kojeg razloga, timovi Formule 1 ne slažu s novim sustavom, njegova implementacija će biti odgođena do 2010. godine."

Zanimljivo, FIA je ovu pismenu izjavu objavila nedugo nakon što je FOTA objavila svoju pismenu izjavu u kojoj objašnjava da odluka uvođenja novog sustava bodovanja nije važeća jer FIA-in sportski pravilnik nalaže da se pravila u ovakvom kasnom periodu, pred sam početak sezone, ne mogu promijeniti bez jednoglasne potvrde svih timova.

FOTA je, između ostalog, još jednom potvrdila kako je voljna surađivati s FIA-om oko definiranja novog sustava bodovanja koji bi dodatno stimulirao F1 atrakciju 2010. godine.

Van mreže scoobydoo

  • Globalni moderator
  • Super clan
  • *****
  • Poruke: 1786
  • Like: +38/-5
  • Pol: Muškarac
  • Dežurni zajebant Vladix foruma, Antilaser Team HR

Ferari na prvoj utrci VN australije koristi KERS
« Odgovor #11 poslato: 22.03.2009. 09:36:32 »
Ferrari


Ferrarijeva momčad odlučila je na prvoj utrci sezone, V.N. Australije, nastupiti s KERS (Kinetic Energy Recovery System) sustavom, prenosi britanski tjednik Autosport.

Nakon Renaulta, momčad iz Maranella je tek druga po redu koja je potvrdila nastup s KERS-om na otvorenju sezone u Melbourneu.

BMW Sauber još uvijek nije donio konačnu odluku, dok su sve ostale momčadi odlučile s KERS-om nastupiti kasnije tijekom sezone.

Van mreže scoobydoo

  • Globalni moderator
  • Super clan
  • *****
  • Poruke: 1786
  • Like: +38/-5
  • Pol: Muškarac
  • Dežurni zajebant Vladix foruma, Antilaser Team HR

Povjest Mclaren Mercedes-a
« Odgovor #12 poslato: 22.03.2009. 15:33:10 »

McLAREN-MERCEDES
powered by SCOOBYDOO
SJEDIŠTE: Woking - Ujedinjeno Kraljevstvo
VOZAČI: L. Hamilton, H. Kovalainen
ŠASIJA: MP4-24
BROJ NASLOVA SVJETSKIH PRVAKA: 8
MOTOR: Mercedes
GUME: Bridgestone
PRVA SEZONA: 1966.



POVIJEST:

2008: Nakon devet godina, McLaren je dobio novog svjetskog prvaka - Lewisa Hamiltona. Na mjesto Fernanda Alonsa stigao je Heikki Kovalainen, koji je osvojio jednu od ukupno 6 pobjeda momčadi iz Wokinga, koja je sezonu završila na drugom mjestu u ukupnom poretku konstruktora sa 151 osvojenim bodom.
2007: Iako je McLaren imao bolid i vozače s kojim bi mogao osvojiti deveti konstruktorski naslov prvaka, zbog umiješanosti u špijunsku aferu s Ferrarijem, FIA je britansku momčad odlučila kazniti sa 100 milijuna dolara i oduzimanjem svih osvojenih bodova u 2007.
2006: McLarenova najgora sezona u posljednjih deset godina. Momčad iz Wokinga 2006. godine nije pobijedila na niti jednoj utrci unatoč impresivnoj brzini koju su pokazali u drugom dijelu sezone. Veliko iznenađenje za McLaren priredio je Juan Pablo Montoya, koji je sredinom sezone iznenada napustio momčad i prešao u američku NASCAR seriju. Usprkos brojnim problemima, momčad Rona Dennisa sezonu je završila na trećem mjestu u ukupnom poretku sa 110 bodova.
2005: Unatoč uvjerljivo najbržem bolidu na stazi McLaren se nije uspio okruniti titulom prvaka. MP4-20 bio je brz bolid ali njegova je nepouzdanost stajala McLaren naslova. Od ukupno 19 utrka McLarenovi vozači su slavili čak deset pobjeda. Ipak, to nije bilo dovoljno jer je naslov pripao Renaultu koji je na kraju sezone imao devet bodova prednosti.
2004: Razočaravajuća sezona za Englesku momčad. Samo 69 osvojenih bodova uz jednu pobjedu na stazi Spa-Francorchamps spustili su McLarenovu momčad na četvrto mjesto.
2003: Sezonu su završili sa 142 i osvojenim trećim mjestom sa samo dva boda zaostatka za drogoplasiranim Williamsom.
2002: McLaren pada na treće mjesto iza Ferrarija i Williamsa. David Coulthard završava na petom mjestu.
2000/2001: McLaren završava sezonu drugi na listi vozača i konstruktora već dvije godine za redom.
1998/1999: McLaren dominira nakon promjena pravila u Formuli1. Mikka Hakkinen u obje sezone osvaja naslov prvaka no McLaren ostvaruje jedan naslov konstruktora i to u 1998 godini.
1988-1991: Razdoblje potpune McLarenove dominacije. 1988 Ayrton Senna preuzima naslov prvaka svome timskom kolegi Alainu Prostu, 1989 Prost postaje prvak, no naslov prvaka opet preuzima Senna 1990. i zadržava ga tijekom 1991.
1985/1986: Alain Prost osvaja naslov prvaka vozeći za McLaren.
1984: Niki Lauda sada vozi za McLaren i preuzima naslov prvaka svojem timskom kolegi Alainu Prostu za pola boda.
1976: McLarenov vozač James Hunt preuzima naslov prvaka Niki Laudi za samo jedan bod.
1970: Bruce McLaren je poginuo na stazi Goodwood testirajući novi bolid za Can-Am.
1968: Bruce McLaren pobjeđuje u Belgiji. Na kraju sezone završava drugi na listi konstruktora.
1963: Osnovan je tim Bruce McLaren Motor Racing Ltd.

Van mreže scoobydoo

  • Globalni moderator
  • Super clan
  • *****
  • Poruke: 1786
  • Like: +38/-5
  • Pol: Muškarac
  • Dežurni zajebant Vladix foruma, Antilaser Team HR

F1: OBJAVLJEN KORIGIRANI POPIS PRIJAVLJENIH NATJECATELJA
« Odgovor #13 poslato: 24.03.2009. 19:22:38 »
Međunarodna automobilistička federacija FIA, danas je objavila ažuriran popis prijavljenih timova i vozača za sezonu 2009.

powered by SCOOBYDOO
U usporedbi s prethodnim popisom, novi je minimalno izmijenjen. Honda Racing F1 Team je preimenovan u Brawn GP, a svoje mjesto su na popisu našli Jenson Button, Rubens Barrichello i Sebastien Buemi. Također, vozači Ferrarija i Toro Rossa zamijenili su mjesta, odnosno brojeve.

Vodafone McLaren Mercedes
1. Lewis Hamilton
2. Heikki Kovalainen

Scuderia Ferrari Marlboro
3. Felipe Massa *
4. Kimi Raikkonen *

BMW Sauber F1 Team
5. Robert Kubica
6. Nick Heidfeld

ING Renault F1 Team
7. Fernando Alonso
8. Nelson Piquet

Panasonic Toyota Racing
9. Jarno Trulli
10. Timo Glock

Scuderia Toro Rosso
11. Sebastien Bourdais *
12. Sebastien Buemi *

Red Bull Racing
14. Mark Webber
15. Sebastian Vettel

AT&T Williams
16. Nico Rosberg
17. Kazuki Nakajima

Force India F1 Team
18. Adrian Sutil
19. Giancarlo Fisichella

Brawn GP Formula One Team
18. Jenson Button
19. Rubens Barrichello

* Zamjenu brojeva vozača zatražila momčad i odobrila FIA.

Van mreže scoobydoo

  • Globalni moderator
  • Super clan
  • *****
  • Poruke: 1786
  • Like: +38/-5
  • Pol: Muškarac
  • Dežurni zajebant Vladix foruma, Antilaser Team HR

FORMULA 1-nova korekcija
« Odgovor #14 poslato: 26.03.2009. 22:07:51 »
Međunarodna automobilistička federacija FIA, danas je po treći put objavila popis prijavljenih timova i vozača za sezonu 2009.

Promjena u odnosu na prethodni popis je minimalna, a odnosi se na brojeve bolida Force Indije i Brawn GP-a.
Naime, preimenovanjem Honda Racing F1 tima, Brawn GP je dobio trkaće brojeve Force Indije (20, 21), a vozači indijske momčadi su dobili brojeve 18 i 19. Međutim, kako je Force Indija svoje promocijske materijale, te odjeću i obuću dizajnirala u skladu sa starim brojevima, momčad je od FIA-e zatražila da joj se isti vrate.

Force Indiji je odobren zahtjev, te će Adrian Sutil i Giancarlo Fisichella nositi brojeve 20 i 21, dok će Jenson Button i Rubens Barrichello imati brojeve 22 i 23.
Brojevi 18 i 19 neće pripadati nijednoj momčadi, odnosno vozaču.

Vodafone McLaren Mercedes
1. Lewis Hamilton
2. Heikki Kovalainen

Scuderia Ferrari Marlboro
3. Felipe Massa
4. Kimi Raikkonen

BMW Sauber F1 Team
5. Robert Kubica
6. Nick Heidfeld

ING Renault F1 Team
7. Fernando Alonso
8. Nelson Piquet

Panasonic Toyota Racing
9. Jarno Trulli
10. Timo Glock

Scuderia Toro Rosso
11. Sebastien Bourdais
12. Sebastien Buemi

Red Bull Racing
14. Mark Webber
15. Sebastian Vettel

AT&T Williams
16. Nico Rosberg
17. Kazuki Nakajima

Force India F1 Team
20. Adrian Sutil
21. Giancarlo Fisichella

Brawn GP Formula One Team
22. Jenson Button
23. Rubens Barrichello