Molim vas da se prijavite ili se registrujete.
Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i dužinom sesije

VLADIX SAT forum

29.03.2024. 08:20:32
Vijesti: Sve što Vam treba, tu smo mi !

Autor Tema: FORMULA 1  (Pročitano 23137 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže scoobydoo

  • Globalni moderator
  • Super clan
  • *****
  • Poruke: 1786
  • Like: +38/-5
  • Pol: Muškarac
  • Dežurni zajebant Vladix foruma, Antilaser Team HR

FORMULA 1-VN Kine-2.slobodni trening
« Odgovor #30 poslato: 17.04.2009. 12:21:13 »
Na drugim slobodnim treninzima za V.N. Kine, Jenson Button je završio na vrhu poretka, samo 25 tisućinki sekunde ispred Nice Rosberga.

Treće mjesto rezervirao je Rubens Barrichello, nakon kojeg slijedi Red Bullov dvojac, Mark Webber i Sebastian Vettel, te Toyotin dvojac, Jarno Trulli i Timo Glock, kojeg je razdvojio Williams Kazukija Nakajime.

Nakon impresivnog nastupa na prvim slobodnim treninzima, McLaren je s Heikkijem Kovalainenom i Lewisom Hamiltonom uspio zauzeti deveto i 13. mjesto. Ferrari je još jednom završio u drugoj polovici poretka. Felipe Massa postavio je 12., a Kimi Raikkonen 14. najbolje vrijeme.
Razočaravajuće rezultate ostvarili su i vozači Renaulta i BMW Saubera. Robert Kubica i Nick Heidfeld završili su na 17. i 18. mjestu između Nelsona Piqueta i Fernanda Alonsa.

Van mreže scoobydoo

  • Globalni moderator
  • Super clan
  • *****
  • Poruke: 1786
  • Like: +38/-5
  • Pol: Muškarac
  • Dežurni zajebant Vladix foruma, Antilaser Team HR

Odg: FORMULA 1
« Odgovor #31 poslato: 18.04.2009. 09:27:36 »
Drugi put u karijeri, Sebastian Vettel se izborio za najbolji startnu poziciju. Red Bullov vozač će sutrašnju V.N. Kine započeti iz prvog startnog reda zajedno s Fernandom Alonsom.

Treće mjesto pripalo je Marku Webberu, kojega prati Brawnov dvojac, Rubens Barrichello i Jenson Button. Jarno Trulli plasirao se na šesto mjesto ispred Nice Rosberga, nakon kojeg slijede svjetski prvaci, Kimi Raikkonen i Lewis Hamilton. Sebastien Buemi se prvi put uspio probiti u posljednju kvalifikacijsku rundu. Švicarac je ostvario desetu startnu poziciju.

Od 11. do 15 mjesta poredali su se Nick Heidfeld, Heikki Kovalainen, Felipe Massa, Timo Glock i Kazuki Nakajima, odnosno vozači koji se nisu probili do posljednje kvalifikacijske runde.

Posljednjih pet mjesta pripalo je petorici vozača koji su ispali u prvoj kvalifikacijskog rundi, a to su: Sebastien Bourdais, Nelson Piquet, Robert Kubica, Adrian Sutil i Giancarlo Fisichella.

Van mreže scoobydoo

  • Globalni moderator
  • Super clan
  • *****
  • Poruke: 1786
  • Like: +38/-5
  • Pol: Muškarac
  • Dežurni zajebant Vladix foruma, Antilaser Team HR

Odg: FORMULA 1
« Odgovor #32 poslato: 18.04.2009. 09:44:42 »
Poredak za sutrašnju utrku na VN Kine
powered by SCOOBYDOO1. S. Vettel Nijemac Red Bull-Renault 1:36:184
2. F. Alonso Španjolac Renault 1:36:381
3. M. Webber Australac Red Bull-Renault 1:36:466
4. R. Barrichello Brazilac Brawn-Mercedes 1:36:493
5. J. Button Englez Brawn-Mercedes 1:36:532
6. J. Trulli Talijan Toyota 1:36:835
7. N. Rosberg Nijemac Williams-Toyota 1:37:397
8. K. Raikkonen Finac  Ferrari 1:38:089
9. L. Hamilton Englez McLaren-Mercedes 1:38:595
10. S. Buemi Švicarac STR-Ferrari 1:39:321
 11. N. Heidfeld Nijemac BMW Sauber 1:35:975
12. H. Kovalainen Finac McLaren-Mercedes 1:36:032
13. F. Massa Brazilac Ferrari 1:36:033
14. T. Glock* Nijemac Toyota 1:36:066
15. K. Nakajima Japanac Williams-Toyota 1:36:193
 16. S. Bourdais Francuz STR-Ferrari 1:36:906
17. N. Piquet Brazilac Renault 1:36:908
18. R. Kubica Poljak BMW Sauber 1:36:966
19. A. Sutil Nijemac Force India-Ferrari 1:37:669
20. G. Fisichella Talijan Force India-Ferrari 1:37:672
* Starta 5 mjesta niže zbog promjene mjenjača


Van mreže scoobydoo

  • Globalni moderator
  • Super clan
  • *****
  • Poruke: 1786
  • Like: +38/-5
  • Pol: Muškarac
  • Dežurni zajebant Vladix foruma, Antilaser Team HR

Odg: FORMULA 1
« Odgovor #33 poslato: 19.04.2009. 13:55:33 »
Red Bull Racing je na kišovitoj utrci u Kini sa Sebastianom Vettelom i Markom Webberom ostvario svoju prvu, ali ujedno i dvostruku pobjedu.

Plavom dvojicu se na pobjedničkom postolju pridružio Jenson Button, trenutno još uvijek vodeći vozač u prvenstvu.

Na četvrtom mjestu završio je Rubens Barrichello, nakon kojeg slijedi McLarenov dvojac, Heikki Kovalainen i Lewis Hamilton, te Timo Glock i Sebastien Buemi, koji je osvojio posljednji bod.

Sjajnu, ali vrlo tešku utrku u zahtjevnim kišnim uvjetima nije završilo četvero vozača. Jarno Trulli je odustao prvi u 19. krugu utrke, nakon što je na stražnji kraj njegovog bolida naletio Robert Kubica. Dva kruga kasnije, Felipea Massu pogodili su problemi s motorom. Brazilčevim odustajanjem i tek 10. mjestom Kimija Raikkonena, Ferrari je nakon treće utrke sezone i dalje bez ijednog osvojenog boda.

Treći vozač koji je odustao bio je Kazuki Nakajima, čija je utrka završila 13 krugova prije kraja. Možda najdramatičnije odustajanje imao je Adrian Sutil koji je, vozeći se na šestom mjestu, imao priliku osvojiti prve bodove za Force Indiju. Nažalost, Nijemca je skliska staza uhvatila nespremnog, te je samo šest krugova prije kraja izletio i udario u gumeni zid.

Poredak
1. S. Vettel Nijemac Red Bull-Renault 1:57:43:485
2. M. Webber Australac Red Bull-Renault + 0:10:970
3. J. Button Englez Brawn-Mercedes + 0:44:975
4. R. Barrichello Brazilac Brawn-Mercedes + 1:03:704
5. H. Kovalainen Finac McLaren-Mercedes + 1:05:102
6. L. Hamilton Englez McLaren-Mercedes + 1:11:866
7. T. Glock Nijemac Toyota + 1:14:476
8. S. Buemi Švicarac STR-Ferrari + 1:16:439
9. F. Alonso Španjolac Renault + 1:24:309
10. K. Raikkonen Finac Ferrari + 1:31:750
11. S. Bourdais Francuz STR-Ferrari + 1:34:156 
12. N. Heidfeld Nijemac BMW Sauber + 1:35:834
13. R. Kubica Poljak BMW Sauber + 1:46:853 
14. G. Fisichella Talijan Force India-Mercedes + 1 krug
15. N. Rosberg Nijemac Williams-Toyota + 1 krug
16. N. Piquet Brazilac Renault + 2 kruga
17. A. Sutil Nijemac Force India-Mercedes + 6 krugova
18. K. Nakajima Japanac Williams-Toyota Odustao
19. F. Massa Brazilac Ferrari Odustao
20. J. Trulli Talijan Toyota Odustao

Van mreže scoobydoo

  • Globalni moderator
  • Super clan
  • *****
  • Poruke: 1786
  • Like: +38/-5
  • Pol: Muškarac
  • Dežurni zajebant Vladix foruma, Antilaser Team HR

Odg: FORMULA 1
« Odgovor #34 poslato: 20.04.2009. 22:00:57 »
Kao što je poznato, pravilnik Formule 1 nalaže da svaki vozač tijekom utrke mora iskoristiti obje (tvrđu i mekšu) mješavinu guma.



Ferrari

Felipe Massa - Kišna - Odustao
Kimi Raikkonen - Kišna - Kišna

McLaren

Lewis Hamilton - Kišna - Kišna
Heikki Kovalainen - Kišna - Kišna

BMW Sauber

Robert Kubica - Kišna - Kišna - Kišna
Nick Heidfeld - Kišna - Kišna

Renault

Fernando Alonso - Kišna - Kišna - Kišna
Nelson Piquet - Kišna - Kišna - Kišna - Kišna

Toyota

Jarno Trulli - Kišna - Odustao
Timo Glock - Kišna - Kišna

Scuderia Toro Rosso

Sebastien Bourdais - Kišna - Kišna
Sebastien Buemi - Kišna - Kišna - Kišna

Red Bull Racing

Mark Webber - Kišna - Kišna - Kišna
Sebastian Vettel - Kišna - Kišna - Kišna

Williams

Nico Rosberg - Kišna - Kišna - Intermediate - Kišna
Kazuki Nakajima - Kišna - Kišna - Kišna - Odustao

Force India

Adrian Sutil - Kišna - Kišna - Kišna - Odustao
Giancarlo Fisichella - Kišna - Kišna

Brawn GP

Jenson Button - Kišna - Kišna - Kišna
Rubens Barrichello - Kišna - Kišna - Kišna

Van mreže scoobydoo

  • Globalni moderator
  • Super clan
  • *****
  • Poruke: 1786
  • Like: +38/-5
  • Pol: Muškarac
  • Dežurni zajebant Vladix foruma, Antilaser Team HR

Odg: FORMULA 1
« Odgovor #35 poslato: 23.04.2009. 00:10:52 »
Bridgestone je potvrdio planove uvođenja užih prednjih guma nižeg profila za iduću sezonu, kao odgovor na pritužbe brojnih vozača na problem nadupravljanja.

Ovogodišnjim prelaskom na slickove, uz zadržavanje prijašnjih dimenzija, prianjanje prednjeg kraja bolida je nadišlo prianjanje stražnjeg kraja. Timovi su ovaj problem donekle riješili podešavanjem raspodjele mase u korist prednjeg dijela bolida, što nije nimalo pomoglo težim vozačima, poput Roberta Kubice, kojima još uvijek nije isplativo koristiti KERS.

"Trenutno o tome raspravljamo s FIA-om," rekao je Hirohide Hamashima, šef razvoja Bridgestoneovih guma. "Još nismo donijeli odluku, ali trend predstavljaju uže prednje gume.

Timovima je potreban Bridgestone za dizajniranje izbalansiranog bolida. 2008. godine smo predložili manje prednje gume za 2009., ali svi su odbili prijedlog jer su već dizajnirali bolide, iako smo komentirali tendenciju nadupravljanja.

Tijekom zime smo testirali prototip gume za 2010. godinu, koja je bila nešto uža i bolja za balans bolida u odnosu na trenutne gume, ali nije bila dovoljno uska za 2010., jer tada svi moraju koristiti KERS, stoga su nam skrenuli pozornost da razmislimo o tome."

Zbog tehničkih razloga, Hamashima je odbacio mogućnost proširenja stražnjih guma, uz zadržavanje širine prednjih: "Šira stražnja guma bi bila mnogo skuplja jer bi morali unaprijediti strojeve i ostale stvari. 1997. godine smo imali uže prednje gume, stoga već imamo potrebne strojeve."

Van mreže scoobydoo

  • Globalni moderator
  • Super clan
  • *****
  • Poruke: 1786
  • Like: +38/-5
  • Pol: Muškarac
  • Dežurni zajebant Vladix foruma, Antilaser Team HR

FORMULA 1-Kers
« Odgovor #36 poslato: 23.04.2009. 22:03:26 »
Nakon prve tri utrke sezone, timovi su i dalje podijeljenih mišljenja glede korištenja KERS-a na V.N. Bahreina.
Kers sustav
Kimi Raikkonen je danas potvrdio kako će ovog vikenda ponovno voziti bez KERS-a. Svjetski prvak tvrdi kako je razlika između vožnje bolida sa ili bez spomenutog sustava, barem u njegovom slučaju, vrlo mala. S druge strane, Felipe Massa će na sutrašnjim slobodnim treninzima isprobati KERS, te donijeti odluku hoće li ga koristiti tijekom ostatka Grand Prix vikenda.

U BMW Sauberu su potvrdili namjeru da ove nedjelje oba njihova bolida budu opremljena KERS-om. Dok je Nick Heidfeld od samog početka sezone bio u mogućnosti iskoristiti dodatnih 80 konjskih snaga tijekom 6.6 sekundi po krugu, njegov momčadski kolega, Robert Kubica, još nije imao tu priliku.

Renault, koji je u Kini odlučio nastupiti bez KERS-a, bi ovog vikenda mogao vratiti uređaj u svoje bolide, ali konačna odluka će biti donesena nakon testiranja na slobodnim treninzima.

Van mreže scoobydoo

  • Globalni moderator
  • Super clan
  • *****
  • Poruke: 1786
  • Like: +38/-5
  • Pol: Muškarac
  • Dežurni zajebant Vladix foruma, Antilaser Team HR

Odg: FORMULA 1
« Odgovor #37 poslato: 26.04.2009. 10:28:12 »
Jarno Trulli i Timo Glock zauzeli su za Toyotinu momčad prvi startni red za današnju V.N. Bahreina.
U posljednjoj kvalifikacijskoj rundi, vozači japanske momčadi odvezli su odlične leteće krugove i jedini postavili najbolja vremena ispod granice od 1 minute i 34 sekunde.

Na trećem mjestu završio je Sebastian Vettel, a prate ga Jenson Button, Lewis Hamilton i Rubens Barrichello. Četvrti startni red popunili su Fernando Alonso i Felipe Massa, nakon kojih su se kvalificirali Nico Rosberg i Kimi Raikkonen.

Od 11. do 15. mjesta plasirali su se Heikki Kovalainen, Kazuki Nakajima, Robert Kubica, Nick Heidfeld i Nelson Piquet, koji je svoj posljednji leteći krug upropastio proklizavanjem u posljednjem zavoju.

Posljednjih pet mjesta zauzeli su vozači koji su ispali u prvoj kvalifikacijskoj rundi – Adrian Sutil, Sebastien Buemi, Giancarlo Fisichella, Mark Webber, Sebastien Bourdais.

Startne pozicije
1. J. Trulli Talijan Toyota 1:33:431
2. T. Glock Nijemac Toyota 1:33:712
3. S. Vettel Nijemac Red Bull-Renault 1:34:015
4. J. Button Englez Brawn-Mercedes 1:34:044
5. L. Hamilton Englez McLaren-Mercedes 1:34:196
6. R. Barrichello Brazilac Brawn-Mercedes 1:34:239
7. F. Alonso Španjolac Renault 1:34:578
8. F. Massa Brazilac Ferrari 1:34:818
9. N. Rosberg Nijemac Toyota 1:35:134
10. K. Raikkonen Finac Ferrari 1:35:380
 
11. H. Kovalainen Finac McLaren-Mercedes 1:33:242
12. K. Nakajima Japanac Williams-Toyota 1:33:348
13. R. Kubica Poljak BMW Sauber 1:33:487
14. N. Heidfeld Nijemac BMW Sauber 1:33:562
15. N. Piquet Brazilac Renault 1:33:941
 
16. A. Sutil Nijemac Force India-Ferrari 1:33:722
17. S. Buemi Švicarac STR-Ferrari 1:33:753
18. G. Fisichella Talijan Force India-Ferrari 1:33:910
19. M. Webber Australac Red Bull-Renault 1:34:038
20. S. Bourdais Francuz STR-Ferrari 1:34:159

Van mreže scoobydoo

  • Globalni moderator
  • Super clan
  • *****
  • Poruke: 1786
  • Like: +38/-5
  • Pol: Muškarac
  • Dežurni zajebant Vladix foruma, Antilaser Team HR

Odg: FORMULA 1
« Odgovor #38 poslato: 27.04.2009. 17:08:34 »
Na jučerašnjoj V.N. Bahreina, Jenson Button je ostvario treću ovosezonsku pobjedu za Brawn GP, te dodatno povećao svoju prednost u prvenstvu.
Englez je ciljem prošao 7.1 sekundu ispred Sebastiana Vettela, kojega je do samog kraja pritiskao Jarno Trulli, koji pole poziciju nije uspio pretvoriti u prvu Toyotinu pobjedu.

Lewis Hamilton je utrku završio na četvrtom mjestu ispred Rubensa Barrichella, Kimija Raikkonena, koji je osvojio prve bodove za Ferrari, te Tima Glocka i Fernanda Alonsa koji su u svoje džepove spremili ostatak bodova.

Utrku nije završio samo jedan vozač – Kazuki Nakajima, koji je odustao sedam krugova prije kraja zbog nepoznatog tehničkog problema.

Poredak
1. J. Button Englez Brawn-Mercedes 1:31:48:182
2. S. Vettel Nijemac Red Bull-Renault + 0:07:187
3. J. Trulli Talijan Toyota + 0:09:170
4. L. Hamilton Englez McLaren-Mercedes + 0:22:096
5. R. Barrichello Brazilac Brawn-Mercedes + 0:37:779
6. K. Raikkonen Finac Ferrari + 0:42:057
7. T. Glock Nijemac Toyota + 0:42:880
8. F. Alonso Španjolac Renault + 0:52:775
9. N. Rosberg Nijemac Williams-Toyota + 0:58:198
10. N. Piquet Brazilac Renault + 1:05:149
11. M. Webber Australac Red Bull-Renault + 1:07:641 
12. H. Kovalainen Finac McLaren-Mercedes + 1:17:824
13. S. Bourdais Francuz STR-Ferrari + 1:18:805 
14. F. Massa Brazilac Ferrari + 1 krug
15. G. Fisichella Talijan Force India-Mercedes + 1 krug
16. A. Sutil Nijemac Force India-Mercedes + 1 krug
17. S. Buemi Švicarac STR-Ferrari + 1 krug
18. R. Kubica Poljak BMW Sauber + 1 krug
19. N. Heidfeld Nijemac BMW Sauber + 1 krug
20. K. Nakajima Japanac Williams-Toyota Odustao

Van mreže scoobydoo

  • Globalni moderator
  • Super clan
  • *****
  • Poruke: 1786
  • Like: +38/-5
  • Pol: Muškarac
  • Dežurni zajebant Vladix foruma, Antilaser Team HR

FORMULA 1 McLaren na uvjetnom roku
« Odgovor #39 poslato: 30.04.2009. 20:50:50 »
Na današnjem zasjedanju FIA-inog Svjetskog Motor Sport vijeća donesena je odluka o uvjetnom kažnjavanju McLarenove momčadi zabranom nastupa na tri utrke zbog laganja sucima za vrijeme australskog i malezijskog Grand Prix vikenda.

Prema odluci vijeća, McLarenova momčad će biti kažnjena zabranom nastupa na tri utrke ukoliko u idućih 12 mjeseci ponovno prekrši članak 151c Međunarodnog sportskog kodeksa ili ako na vidjelo izađu novi dokazi u vezi s ovogodišnjom aferom laganja sucima.

Odluka Vijeća izazvala je različite reakcije. Dok jedni smatraju kako kazna odgovara zločinu, drugi smatraju da se britanska momčad prelako izvukla.

"Mi smatramo da je (kazna) poštena," izjavio je predsjednik FIA-e, Max Mosley. "Oni su demonstrirali da je (unutar momčadi) došlo do potpune kulturne promjene, a pod takvim okolnostima je nabolje da cijelu stvar ostavimo iza nas. Ako ponovno ne učine nešto slično, to je kraj ove priče."

S druge strane, upitan je li se McLaren prelako izvukao, Bernie Ecclestone je izjavio: "Da, vjerojatno. Bilo je pošteno, izravno i iskreno. Mislio sam da je Martin (Whitmarsh, upravitelj McLarenove momčadi) sretan s time. On je znao da su učinili nešto što je loše, stoga su dobili pljusku."

Van mreže scoobydoo

  • Globalni moderator
  • Super clan
  • *****
  • Poruke: 1786
  • Like: +38/-5
  • Pol: Muškarac
  • Dežurni zajebant Vladix foruma, Antilaser Team HR

FORMULA 1-Kre?e snimanje dok. filma o Ayrtonu Senni
« Odgovor #40 poslato: 30.04.2009. 22:19:02 »
Idući mjesec trebalo bi započeti snimanje novog dokumentarnog filma o legendarnom vozaču Formule 1, Ayrtonu Senni.

Ayrton Senna
Film će se snimati za producentske kuće Working Title Films i Midfield Films u režiji Asifa Kapadia (The Warrior, Far North). Scenarist filma je Manish Pandey, dok ekipu producenata čine James Gay-Rees (Long Time Dead, Blackball), Tim Bevan i Eric Fellner s Kevinom Macdonaldom (Touching The Void, The Last King of Scotland, State of Play) i Manishom Pandeyjem kao izvršnim producentima.

Dokumentarni film, koji će obraditi cijelu F1 karijeru trostrukog svjetskog prvaka zajedno s njegovim fizičkim i duhovnim postignućima na stazi, snimat će se u suradnji sa Senninom obitelji, Ayrton Senna institutom, dobrotvornom fondacijom za edukaciju brazilske djece, te Formula One Managementom, koji će doprinijeti snimanju filma kroz posuđivanje raznih video snimki iz svoje bogate baze.

Van mreže scoobydoo

  • Globalni moderator
  • Super clan
  • *****
  • Poruke: 1786
  • Like: +38/-5
  • Pol: Muškarac
  • Dežurni zajebant Vladix foruma, Antilaser Team HR

FORMULA 1 dogodilo se na današnji dan
« Odgovor #41 poslato: 01.05.2009. 07:12:05 »
   1. svibnja 1994. godine
Na na utrci za "Veliku nagradu San Marina" na stazi u Imoli poginuo Ayrton Senna, jedan od najboljih vozača Formule 1 u povijesti. Zbog kvara njegov bolid je izletio sa staze i udario u zaštitnu ogradu nakon čega je legendarni vozač formule 1 ostao nepomično sjediti u bolide McLaren Honde.
Prevezen je u bolnicu u kojoj je nakon nekog vremena priopćeno da je ponajbolji vozač formule 1 preminuo.
Od tog dana,uvedena su mnoga sigurnosna pravila.što na bolidima što na stazama,te do danas nitko nije izgubio život na ovom najelitnijem natjecanju.



Van mreže scoobydoo

  • Globalni moderator
  • Super clan
  • *****
  • Poruke: 1786
  • Like: +38/-5
  • Pol: Muškarac
  • Dežurni zajebant Vladix foruma, Antilaser Team HR

Odg: FORMULA 1
« Odgovor #42 poslato: 07.05.2009. 18:18:24 »
Ferrarijeva momčad ja potvrdila kako će na ovotjednoj V.N. Španjolske ponovno nastupiti s KERS-om, usprkos problemima koji su pogodili Felipea Massu na prethodnoj utrci u Bahreinu.

"Glede pitanja KERS-a, istog ćemo, nakon mnogo uloženog truda u poboljšanje pouzdanosti, ponovno koristiti u Španjolskoj," objavio je Ferrari. "KERS bi trebao biti prednost za (bolid) F60, koji je izrađen da ga pokreće energetski sustav kao ključni dio dizajna, što znači da F60 ne profitira od boljeg balansa ukoliko nema ugrađen KERS, što se jasno moglo vidjeti tijekom treninga u Bahreinu.

KERS će biti značajno vozačko pomagalo tijekom ove utrke, s obzirom da je startno-ciljna ravnina vrlo dugačka."

Van mreže scoobydoo

  • Globalni moderator
  • Super clan
  • *****
  • Poruke: 1786
  • Like: +38/-5
  • Pol: Muškarac
  • Dežurni zajebant Vladix foruma, Antilaser Team HR

BUTTONU POLE POZICIJA ZA V.N. ŠPANJOLSKE
« Odgovor #43 poslato: 09.05.2009. 16:37:14 »
Jenson Button preoteo je pole poziciju Sebastianu Vettelu u posljednjim trenucima kvalifikacija za sutrašnju V.N. Španjolske. Englez je samo dvije sekunde prije isteka vremena započeo svoj posljednji leteći krug, kojeg je dovršio za 1 minutu i 20.527 sekundi.

Drugi startni red zauzeli su Rubens Barrichello i Felipe Massa. Nakon brazilskog dvojca, kvalificirali su se Mark Webber, Timo Glock, Jarno Trulli i Fernando Alonso. Poredak prve desetorice zaključili su Nico Rosberg i Robert Kubica.

Idućih pet pozicija popunili su Kazuki Nakajima, Nelson Piquet, Nick Heidfeld, Lewis Hamilton i Sebastien Buemi.

Na kraju poretka završili su vozači koji su ispali u prvoj kvalifikacijskoj rundi: Kimi Raikkonen, Sebastien Bourdais, Heikki Kovalainen, Adrian Sutil i Giancarlo Fisichella.

1. J. Button Englez Brawn-Mercedes 1:20:527
2. S. Vettel Nijemac Red Bull-Renault 1:20:660
3. R. Barrichello Brazilac Brawn-Mercedes 1:20:762
4. F. Massa Brazilac Ferrari 1:20:934
5. M. Webber Australac Red Bull-Renault 1:21:049
6. T. Glock Nijemac Toyota 1:21:247
7. J. Trulli Talijan Toyota 1:21:254
8. F. Alonso Španjolac Renault 1:21:329
9. N. Rosberg Nijemac Toyota 1:22:558
10. R. Kubica Poljak BMW Sauber 1:22:685
 
11. K. Nakajima Japanac Williams-Toyota 1:20:531
12. N. Piquet Brazilac Renault 1:20:604
13. N. Heidfeld Nijemac BMW Sauber 1:20:676
14. L. Hamilton Englez McLaren-Mercedes 1:20:805
15. S. Buemi Švicarac STR-Ferrari 1:21:067
 
16. K. Raikkonen Finac Ferrari 1:21:291
17. S. Bourdais Francuz STR-Ferrari 1:21:300
18. H. Kovalainen Finac McLaren-Mercedes 1:21:675
19. A. Sutil Nijemac Force India-Ferrari 1:21:742
20. G. Fisichella Talijan Force India-Ferrari 1:22:204

« Poslednja izmena: 09.05.2009. 16:40:21 scoobydoo »

Van mreže scoobydoo

  • Globalni moderator
  • Super clan
  • *****
  • Poruke: 1786
  • Like: +38/-5
  • Pol: Muškarac
  • Dežurni zajebant Vladix foruma, Antilaser Team HR

Odg: FORMULA 1
« Odgovor #44 poslato: 10.05.2009. 12:46:39 »
V.N. ŠPANJOLSKE - Catalunya
(10. svibnja 2009. - 14:00 sati)



PRVA UTRKA: 29. rujna 1991.
DUŽINA KRUGA: 4 627 metara
UKUPNO KRUGOVA: 66 (305.256 km)
NAJBRŽI KRUG: F. Massa - 1:22:680 (2007, Ferrari)
POSTOLJE 2008: 1. K. Raikkonen - 2. F. Massa - 3. L. Hamilton


POVIJEST:
Staza u Barceloni je napravljena 1991. godine nakon što je Španjolska auto-moto federacija odlučila prestati dijeliti VN Španjolske sa četiri druge staze. Sama staza smještena je nešto sjevernije od Barcelone, a njen izgled i izvedba su bolji od većine drugih staza iz kalendara natjecanja. Pri projektiranju staze dizajner je uzeo u obzir činjenicu da većina gledatelja voli gledati utrke sa mnogo prestizanja i uzbuđenja.

Prvi zavoj na stazi je oštri desni sa velikom šljunčanom zamkom odmah pokraj staze tako da vozači trebaju biti jako oprezni te moraju prilično jako kočiti prije samog zavoja. U prvoj utrci na stazi 1991. godine pobjednik je bio Nigel Mansell. Njegovi tada veliki protivnici Gerhard Berger i Ayrton Senna nisu bili uspješni u prvom nastupu na stazi. Bergeru je eksplodirao motor dok je Senna pogriješio pri odabiru guma jer su vremenski uvjeti bili promjenjivi.

Nigel Mansell je po drugi puta slavio u utrci na stazi u Barceloni već slijedeće 1992. godine dok je drugo mjesto zauzeo tada novak u Formuli 1 Michael Schumacher. Senna opet nije imao uspjeha na stazi jer se je njegov bolid zavrtio na stazi te zabio u zaštitni zid nekoliko krugova prije kraja utrke. 1993. godine na stazi je dominirao Alain Prost vozeći Williams i to ispred Ayrtona Senne koji kao da nije imao sreće na stazi. Damon Hill bio je pobjednik 1994. godine te je svojom pobjedom uspio vratiti osmjeh na lica ljudima iz svoga tima, nakon velike tragedije u kojoj je smrtno nastradao Ayrton Senna.

Te godine Michael Schumacher je ponovno osvojio drugo mjesto u utrci na toj stazi. Ta osvojena dva druga mjesta za Michaela Schumachera kao da su najavljivali njegove dvije uzastopne pobjede 1995. godine i 1996. godine kada se utrka vozila po kišnim uvjetima koje je Michael znao iskoristiti jer je sa 6-og mjesta na prvo došao već u 12 krugu. 1997. godine Williamsov bolid se pokazuje kao najbolji jer pobjedu odnosi njegov vozač Jacques Villeneue.

Nakon te Williamsove pobjede dolazi do trogodišnje dominacije McLarena i njihovog vozača Mike Hakkinena. '98., '99. i 2000.-te McLaren se činio nepobjedivim i nadmoćnim u odnosu na bolide ostalih timova. Iduće godine Ferrari uspješno zaustavlja dominaciju McLarena na stazi te Michael Schumacher ostvaruje i svoju treću pobjedu na stazi.

U iduće dvije godine, pobjednik Velike Nagrade Španjolske se nije mijenjao. Michael Schumacher je u 2002. i 2003. nastavio svoju dominaciju na Španjolskoj stazi te je jednostavno bio nepobjediv.

2004. Michael Schumacher je na Španjolskoj stazi ostvario svoju petu uzastopnu pobjedu sezone i tako po drugi put sustigao svoji rekord kojeg je izvorno postavio bivši svjetski prvak, Nigel Mansell 1992. godine zahvaljujući odličnom Williamsovom bolidu sa aktivnim ovjesom.
Godinu dana kasnije pobjedu u Španjolskoj slavio je Kimi Raikkonen u McLaren-Mercedesu. Finac je vodio utrku od samog početka kada je startao s pole pozicije sve do prolaska kroz cilj. Nakon Kimija slijede Alonso u Renaultu i Trulli koji je ostvario još jedan podij za Toyotinu momčad.

2006. godine Fernando Alonso je napokon slavio na domaćem terenu. Španjolac je uvjerljivo pobijedio ispred Michaela Schumachera i momčadskog kolege Giancarla Fisichelle.
2007. na španjolskom je tlu Felipe Massa slavio svoju drugu pobjedu u sezonu ispred McLarenovog dvojca - Lewisa Hamiltona i Fernanda Alonsa.

Iduće godine Ferrari nastavlja svoju dominaciju započetu na prethodnoj utrci s dvostrukom pobjedom Kimija Raikkonena i Felipea Masse. Na trećem mjestu je završio jedini vozač McLaren-Mercedesa Lewis Hamilton, jer je njegov timski kolega Heikki Kovalainen u 21. krugu utrke doživio tešku nesreću, udarivši u zid.