Molim vas da se prijavite ili se registrujete.
Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i dužinom sesije

VLADIX SAT forum

29.03.2024. 06:37:36
Vijesti: Sve što Vam treba, tu smo mi !

Autor Tema: Predstavljen Bentley Continental Supersports  (Pročitano 1544 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže trucker

  • Moderator
  • Forum pomocnik
  • *****
  • Poruke: 820
  • Like: +30/-0
  • Pol: Muškarac

Predstavljen Bentley Continental Supersports
« poslato: 25.02.2009. 15:37:21 »

Britanski će luksuzni brand na predstojećem ženevskom auto salonu predstaviti svoj najsnažniji automobil ikada. Riječ je o modelu Continental Supersports kojeg će pokretati Flex-Fuel motor


Radi se dakle o automobilu koji za gorivo može koristiti ili klasični benzin ili E85. No, još je važnija činjenica kako se radi o 6,0-litrenom W12 motoru čija najveća snaga iznosi 629 KS, odnosno 436 kW, dok je maksimalni okretni moment od 800 Nm dostupan već od 1750 o/min. Drugim riječima, ovaj GT je najsnažniji Bentley do sada, a ime Supersport je preuzeo od originalnog modela iz 1925. kojega je tada pokretato 3,0-litreni pogonski stroj i koji je bio prvi Bentley koji je prešao granicu od 100 m/h, odnosno 161 km/h.

Prema prvim službenim podacima za ubrzanje od 0 do 100 km/h Continental Supersportsu će trebati 3,9 sekundi, dok će mu najveća brzina iznositi 328 km/h. Recimo i kako tvornički podaci kazuju da mu se prosječna potrošnja kreće oko 16,3 l/100 km.

Motor je uparen s novim Quickshift prijenosom koji skraćuje vrijeme potrebno za promjenu stupnja prijenosa u odnosu na standardni model te s pogonom na sva četiri kotača s omjerom snage 40:60 u korist stražnje osovine. U odnosu na standardni model tu je i dorađeni ovjes za bolje vozne osobine i veću sigurnost. Istoj svrsi služe i snažnije carbon-ceramic kočnice koje se nalaze unutar 20 colnih kotača s 275/35 ZR20 Pirelli Ultra High Performance gumama. Kada smo se već dotakli kočničkog sustava recimo i kako je samo upotreba spomenutih novih diskova donijela uštedu od 20 kg u ukupnoj masi automobila. Inače, većom upotrebom lakših materijala je masa automobila smanjena za oko 110 kg u odnosu na standardni model.

Što se izgleda tiče tu su dvije nove boje, dorađena maska motora, novi branici, poklopac motora s otvorima za hlađenje, 50 mm prošireni trag kotača prate i novi lukovi blatobrana te ostali sl. dodaci, a isto se nastavlja i u unutrašnjosti. Drugim riječima, putnike očekuje zavidno opremljen i uređen interijer izrađen od najboljih materijala. Recimo samo kako je stražnje klupa uklonjena da bi se straga napravio dodatni prtljažni prostor.