Molim vas da se prijavite ili se registrujete.
Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i dužinom sesije

VLADIX SAT forum

14.12.2018. 08:44:25
Vijesti: Sve što Vam treba, tu smo mi !

Autor Tema: Objavljene prve službene slike Pagani Zonde R  (Pročitano 1180 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže trucker

  • Moderator
  • Forum pomocnik
  • *****
  • Poruke: 820
  • Like: +30/-0
  • Pol: Muškarac

Objavljene prve službene slike Pagani Zonde R
« poslato: 06.02.2009. 16:10:43 »

Sredinom prošlog mjeseca je u Beču predstavljena nova verzija paganijeve Zonde, no za razliku od tada danas su  dostupne i službene slike

Naime, bečka premijera je bila rezervirana za uži krug potencijalnih kupaca, partnera i sl. pa je na konačnu objavu slubenih fotografija trebalo pričekati. Podsjetimo riječ je o tzv. izlaznoj verziji ovog modela, a unatoč tome proizvođač tvrdi kako je svega 10% svojih dijelova dijeli sa standardnim modelom, ako taj uopće možemo nazvati standardnim. Naime, dobar dio Zonde R (šasija, monocoque, karoserijske površine) je napravljen od posebne mješavine ugljičnih vlakana i titana (navodno prvi takav automobil ikada) što garantira malu masu i veliku čvrstoću automobila, koji je ujedno duži (međuosovinski razmak za 47, a duljina vozila za 394 mm), širi (trag kotača povećan za 50 mm) i niži od već spomenutog standardnog F modela što dodatno pridonosi unaprijeđenju performansi i voznih karakteristika.



Inače, za performanse ovog svega 1070 kg teškog automobila će se prije svega pobrinuti  AMG-ov 6,0-litreni V12 motor koji razvija najveću snagu od 761 KS (560 kW) pri 8000 o/min te maksimalni okretni moment od 710 Nm, što kod automobila ovakve aerodinamike i mase garantira vrhunske ili bolje reći ekstremne performanse. Točnije Zonda R će od 0 do 100 km/h ubrzavati za 3,0 sekunde i dostizati najveću brzinu od 375 km/h. Oni koji su pažljivo pratili priču oko Zonde R će primjetiti kako su podaci o performansama ponešto korigirani, a na to nas upućuju najnovije službene tehnikalije.

Da je riječ o beskompromisno, za stazu dizajniranom automobilu u prilog govore F1 ispušni sustav, novi trkaći prijenos s ručima na upravljaču, pored spomenutih značajna upotreba i ostalih lakih materijala, novi ovjes, novi rezervoar i dovod goriva, magnezijski kotači i sl. Od aerodinamičkih izmjena koje su u velikom postotku povećale tzv. downforce valja spomenuti prilagodljivo stražnje krilo, dorađeni difuzor, prednji spojler...






Za razliku od prethodnih najava koje su govorile o konačnom broju od 10 primjeraka, čini se kako će ih ipak biti proizvedeno 16, s time da jedan neće biti na prodaju.S druge strane najavljena cijena od 1,4 milijuna eura (plus porez) je ostala ista, dakle 3 puta više od Zonde F.