Audijev predstavnik u razredu elitnih ultrasportaša razvija 525 KS, bazira se na Lamborghiniju Gallardu LP560-4, a na europskom tržištu starta s cijenom od 142.000 eura. Čim se pojavio na tržištu Audi R8 postigao je trenutni uspjeh, a sada njemačka marka ide korak dalje predstavljajući izvedbu s V10 FSI motorom te i na taj način dodatno učvršćuje veze s Lamborghini Gallardom na čijom platformi leži. Iako je novi motor Audijevo djelo i ugrađuje se u S6 i S8 modele, kao baza je uzet Lamborghinijev agregat. 5,2-litre zapremine, 530 Nm okretnog momenta, blokada na 8.700 okr/min sasvim je dovoljno za ubrzanje do stotke za 3,9 sekundi, do 200 km/h stiže za svega 8,1 sekundu, a maksimalna brzina iznosi 316 km/h. Zanimljiv je i tvornički podatak o prosječnoj potrošnji koji kaže da Audi R8 V10 "guta" svega 13,7 litara, no s obzirom na brojnu konjicu pod papučicom gasa ovu brojku treba uzeti s velikom rezervom.
Serijski dolazi sa šest-stupanjskim ručnim mjenjačem ili pak opcijskim R tronic sekvencijalnim prijenosom, a iako teži popriličnih 1.620 kilograma, u biti je svega 31 kg teži od slabije V8 inačice. Omjer težine je 44/56 u korist stražnje osovine, a dostupan je i s karbonsko keramičkim kočnicama koje su 9 kilograma lakše od klasičnih. Izgledom se najnoviji član R8 obitelji ne razlikuje previše od osnovnih modela, ako je kod R8 moguće govoriti u takvim frazama. Ipak, nešto agresivniji pristup te detalji poput bočnih usisnika, nižih bočnih pragova, jedinstvenih LED svjetlosnih jedinica sa 54 diode i sličnih pikanterija otkrivaju da se ovdje radi o posebnom automobilu.
U razmatranju su i nove inačice Audija R8 poput spider verzije ili pak dizelskog V12 modela, no zasad još nema službenih informacija. Audi R8 V10 prvo će stići na domaće, njemačko tržište tijekom proljeća i to po cijeni od 142.000 eura.