Molim vas da se prijavite ili se registrujete.
Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i dužinom sesije

VLADIX SAT forum

19.04.2024. 08:40:00
Vijesti: Sve što Vam treba, tu smo mi !

Autor Tema: Najnoviji detalji o sljede?oj generaciji BMW-a serije 5  (Pročitano 1560 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže trucker

  • Moderator
  • Forum pomocnik
  • *****
  • Poruke: 820
  • Like: +30/-0
  • Pol: Muškarac

Najnoviji detalji o sljede?oj generaciji BMW-a serije 5
« poslato: 29.01.2009. 15:33:35 »

Nova generacija BMW-ove serije 5 prema najnovijim informacijama mogla bi postati još kontroverznija od one trenutne

Kada govorimo o kontroverznosti ovog modela, onda naravno mislimo na njegov dizajn. Naime, prethodni izvješatji su upućivali na to da bi sljedeća generacija mogla pomalo ublažiti svoj izgled i po uzoru na prethodni model svidjeti se svima, a ne kao onaj trenutni čiji je dizajn najbolje opisati onom ili ga voliš ili ga mrziš. Tako bi sljedeća generacija, prema navodima njemačkog AutoZeitunga, trebala ostati pri ovom sadašnjem dizajnerskom izričaju, prihvativši veliki utjecaj konceptnog CS-a.



Takvu taktiku bi pak mogli nazvati i pomalo čudnom, s obzirom kako je nedavno predstavljeni novi model serije 7, krenuo upravo suprotnim pravcem. Više ćemo, kako o izgledu tako i o ostalim tehničkim detaljima znati krajem ove godine kada bi nova petica trebala biti predstavljena javnosti. Ipak, Auto Zeitung javlja kako za kako će nova generacija serije 5 svakako biti tehnološki napredan automobil te nam nudi par detalja vezanih uz ovaj automobil.

Prije svega, BMW trenutno radi na razvoju nove generacije Common Rail sustava ubrizgavanja goriva, koja bi mogla stići i do nove petice. U svakom slučaju dieselsku ponudu bi mogao otvoriti 2,0-litreni bi-turbo4-cilindrični motor snage 152 kW, odnosno 207 KS. Kod benzinskih motora najveću će novost činiti 4,4-litreni bi-turbo V8 iz modela X6, a ne treba zaboraviti niti na hibridni pogonski sklop koji će se u prodaji najvjerojatnije pojaviti u osvježenoj izvedbi sljedeće generacije.

Nadalje, u ponudi će biti 6-stupanjski ručni i Steptronic poluautomatski mjenjač, a očekuje se i novi ZF-ov 8-stupanjski automatski mjenjač. Krajem 2010. na tržište će stići i M izvedba koju će najvjerojatnije pokretati 5,5-litreni V10 motor, a za sada se još uvijek ne zna hoće li isti imati koji oblik prednabijanja ili ne, većina izvora pretpostavlja kako hoće. Godinu dana kasnije u ponudu bi trebala biti uvedena i stop-start tehnogloija za povećanje ekonomičnosti.

Inače, performanse i ekonomičnost svih modela bi trebale biti unaprijeđene dijelom zahvaljujući i većoj upotrebi lakih materijala kao što su ugljična vlakna i aluminij koji će se koristiti kako pri izradi karoserijskih površina tako i prostornog okvira. Ne treba zaboraviti niti na pojedine značajke serije 7 koje bi se mogle spustiti do petice poput DDC-a (Dynamic Driving Control) putem kojeg vozač podešava ovjes, ali i utječe na rad automatskog mjenjača, papučice gasa i asistencije upravljača. Tu su još night-vision, sustav upozorenja o nenamjernom prelasku u drugi prometni trak i sl.

Neovisni ovjes će sprijeda činiti McPhersonove opružne noge, a straga Multilink. Veličina kotača će se kretati od 17 do 19 cola, a novi elektrohidraulički kočnički sustav bi trebao smanjiti zaustavni put i poboljšati stabilnost vozila. Unutrašnjost bi pored bogatije opreme trebala donijeti i rast ponude prostora, kako u putničkoj kabini, tako i u prtljažniku koji će narasti na oko 550 l. Većoj ugodnosti vožnje će doprinijeti i nova verzija iDrivea, kao i veće orijentiranost središnjeg stupa vozaču.



« Poslednja izmena: 14.02.2009. 08:21:16 trucker »