Molim vas da se
prijavite
ili se
registrujete
.
1 čas
1 dan
1 nedelja
1 mesec
Zauvek
Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i dužinom sesije
Početna
Pomoć
Pretraga
Kalendar
Članovi
Pogledaj spisak članova
Traži korisnike
Prijavljivanje
Registracija
17.04.2024. 21:20:26
Vijesti:
Sve što Vam treba, tu smo mi !
VLADIX SAT forum
»
I sve što život nosi
»
Svijet automobila
»
Američki automobili.
(Urednici:
trucker
,
Bobo
) »
Najsnažniji Mustang svih vremena
« prethodna tema
sledeća tema »
Štampaj
Stranice: [
1
]
Autor
Tema: Najsnažniji Mustang svih vremena (Pročitano 2568 puta)
Share this topic
0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
trucker
Moderator
Forum pomocnik
Poruke: 820
Like: +30/-0
Pol:
Follow
Najsnažniji Mustang svih vremena
«
poslato:
07.01.2009. 22:37:28 »
Top izvedba legendarnog američkog automobila ponovo nosi ime Shelby, a sa svojih 540 KS predstavlja povoljnu alternativu europskim superautomobilima
Salon automobila u Detroitu koji svoja vrata otvara 11. siječnja poslužiti će Fordu za predstavljanje najsnažnijeg Mustanga svih vremena. Druga generacija modela Shelby GT500 nastavak je tradicije koja svoje korijene vuče još iz šezdesetih godina prošlog stoljeća, a predstavlja suradnju američkog proizvođača i legendarnog tunera Carrolla Shelbyja.
Iako je u samom razvoju ovog modela sudjelovao i sam Shelby većinu posla obavio je Fordov odjel za tvornički tuning, odnosno SVT. Nova se generacija tehnički snažno naslanja na ograničenu izvedbu prošlog modela GT500KR. Najvažnija novost je osnaženi 5,4-litreni V8 motor s kompresorom koji sada razvija 540 KS i čak 730 Nm. Kako bi se silna snaga što efikasnije prenijela na podlogu dodatno je dorađen ovjes te prijenos, koji sada ima nešto izmijenjene prijenosne omjere u šesterobrzinskom ručnom mjenjaču, veću lamelu te novu blokadu stražnjeg diferencijala. Dorađena je i vanjština koja sada djeluje još agresivnije, posebno prednji dio koji formom maske hladnjaka podsjeća na legendarnu Shelby Cobru iz šezdesetih. Dinamičnom izgledu doprinose i prošireni blatobrani, veći, 19 inčni naplaci, izraženiji pragovi te povećani stražnji spojler. Unutrašnjost je pak obogaćena dodatnom opremom, aluminijskim umecima i profiliranijim sjedalima. Kao i do sada u ponudi će biti klasična, kupe izvedba i kabriolet.
(autoklub)
Sačuvana
Štampaj
Stranice: [
1
]
« prethodna tema
sledeća tema »
SMF 2.0.15
|
SMF © 2011
,
Simple Machines
VLADIX
forum © 2007 - 2011. |
WAP
| Tema: Bloc