Osam kotača, isto toliko elektromotora te baterije koje inače pronalazimo u mobitelima spojeni su u neobičan automobil koji oduševljava nevjerojatnim performansamaDr. Hiroshi Shimizu idejni je začetnik projekta u kojem je stvorena Eliica, najbrži elektromobil na svijetu. Japanski je profesor svoj radni vijek posvetio razvoju elektromobila i unapređenju tehnologije pogona, a svoj prvo takvo vozilo konstruirao je prije čak 20 godina, preradivši klasičnu limuzinu pokretanu benzinskim motorom u pravi elektromobil. Dugogodišnje pomicanje granica tehnologije rezultiralo je ovim neobičnim automobilom sa čak osam kotača koji je konstruirao zajedno sa svojim studentima. Na projekt u kojem su napravili dva prototipa potrošeno je tek 320.000 dolara, što je, uzevši u obzir finalni rezultat, ali i milijune uložene u slične projekte od strane velikih kompanija, zadivljujuć podatak. Dva izrađena prototipa imaju različitu namjenu, jedan je napravljen kako bi što bolje ubrzavao, a drugi kako bi postigao najveću maksimalnu brzinu. Oba imaju istu osnovu, osam kotača s osam elektromotora snage po 80 KS (ukupno 640 KS) te litij-ionske baterije koje omogućavaju doseg s jednim punjenjem od čak 320 kilometara. ‘Brzinski’ model već je postigao službenu brzinu od 370 km/h na stazi Nardo u Italiji, dok je onaj namijenjen ubrzavanju stotku postigao za svega četiri sekunde, a 160 km/h za sedam. Japanci planiraju kako će uskoro uz neke dorade, njihov 5,1 metara dug i 2,4 tone, oboriti dosadašnji brzinski rekord i premašiti magičnu brojku od 400 km/h.