Molim vas da se prijavite ili se registrujete.
Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i dužinom sesije

VLADIX SAT forum

19.06.2018. 08:51:34
Vijesti: Sve što Vam treba, tu smo mi !

Autor Tema: Danska jurilica za 15 sretnika  (Pročitano 695 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže trucker

  • Moderator
  • Forum pomocnik
  • *****
  • Poruke: 820
  • Like: +30/-0
  • Pol: Muškarac

Danska jurilica za 15 sretnika
« poslato: 18.12.2008. 11:09:47 »


Tvrtka koja je do ovog projekta bila potpuno anonimna u svijetu automobila, odlučila je modelom ST1 zaprijetiti, ni manje ni više, no Bugatti Veyronu

Superautomobili proizvedeni u malim, gotovo kućnim radionicama, posljednjih godina ‘niču k’o gljive poslije kiše’. Gotovo da nema zemlje na svijetu iz koje nije izašao bar jedan takav automobil, proizveden u režiji nekolicine zaljubljenika u oktane i ekscentričnih inženjera. Posljednji u nizu (pre)ambicioznih projekata dolazi nam iz Danske, odnosno iz tvrtke Zenovo Automotive. Model koji se skriva iza nemaštovitog naziva ST1 trebao bi, ni manje ni više, ugroziti Bugatti Veyron. Tome svjedoče podaci o snazi i maloj masi postignutoj korištenjem lakih materijala pri njegovoj konstrukciji. Središnje smješten, 7-litreni V8 motor, uz pomoć turbopunjača i mehaničkog kompresora, razvija čak 1119 KS i nevjerojatnih 1430 Nm okretnog momenta. Iznimna snaga prenosi se na stražnje kotače preko šesterobrzinskog ručnog mjenjača, a unatoč blokadi stražnjeg diferencijala te gumama dimenzija 333/30 montiranim na 20 colne naplatke sigurni su problemi s njenim prenošenjem na podlogu. Upravo zbog toga, podatak o ubrzanju do 100 km/h ne djeluje u srazmjeru sa snagom koju isporučuje ovaj supersportaš. Vrijeme od 3,2 sekunde možda izgleda impresivno u odnosu na prosječne automobile, no znatno težem i nešto slabijem Veyronu, za to isto ubrzanje, treba svega 2,5 sekunde. Tako je i kod brzanja od 0-200 km/h za koje ST1 treba 9, a Veyron manje od 7 sekundi. Uz to, za razliku od Bugattija ne dostiže magičnih 400 km/h već je elektronički ograničen na 375 km/h. Bez obzira na te, pomalo razočaravajuće podatke, ovdje se i dalje radi o impresivnom i vrlo poželjnom automobilu, posebno ako se zna da će biti osjetno povoljniji od spomenutog Veyrona, ali i činjenice kako će biti proizveden u seriji od svega 15 komada.








   (autoklub)