Molim vas da se prijavite ili se registrujete.
Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i dužinom sesije

VLADIX SAT forum

19.04.2024. 02:09:42
Vijesti: Sve što Vam treba, tu smo mi !

Autor Tema: DIGIMAX 9030  (Pročitano 3660 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže GARRY

  • Novi na forumu.
  • *
  • Poruke: 2
  • Like: +0/-0

DIGIMAX 9030
« poslato: 31.12.2007. 00:41:13 »
Ako neko zna nesto vezano za ovaj resiver neka pomogne, iza mene je mnogo vremena provedenog na internetu a nisam nista uspeo da saznam, sve ovo otezava i to sto sam pocetnik u svemu ovome. Da li se uopste nesto moze otvoriti na njemu, postoji li mogucnost rucnog ubacivanja, bilo kakva informacija bi mi pomogla? Unaprijed hvala. 

Van mreže Maverick

  • Admin 2
  • Super clan
  • *
  • Poruke: 2277
  • Like: +135/-9
  • Pol: Muškarac
  • Semper Fidelis...Without Fear

Odg: DIGIMAX 9030
« Odgovor #1 poslato: 31.12.2007. 00:50:35 »
Bojim se da ćeš se s njim slabo programa nagledat. Sve što ovako iz glave mogu reć o njemu je da se software ubacuje sa SUpdate alatom. Što god ima o tom recu na netu uglavnom nije dobro. Otvara,navodno, TPS, secu 1, viacess1, biss, ali najvažnije, dakle, Nagru2 navodno ne.
Riješi se toga brzo i uzmi nešto normalno. :(

Van mreže GARRY

  • Novi na forumu.
  • *
  • Poruke: 2
  • Like: +0/-0

Odg: DIGIMAX 9030
« Odgovor #2 poslato: 31.12.2007. 03:08:02 »
 Ok, da je resiver sranje to znam ali dok ne nabavim novi volio bih da bilo sta otvorim sa njim. Ti kazes da otvara TPS, secu 1, viacess1, biss, a da li znas kako ili bar gdje postoje informacije o tome kako to da otvorim.

Van mreže Maverick

  • Admin 2
  • Super clan
  • *
  • Poruke: 2277
  • Like: +135/-9
  • Pol: Muškarac
  • Semper Fidelis...Without Fear

Odg: DIGIMAX 9030
« Odgovor #3 poslato: 31.12.2007. 17:09:38 »