Molim vas da se prijavite ili se registrujete.
Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i dužinom sesije

VLADIX SAT forum

19.04.2024. 21:10:52
Vijesti: Sve što Vam treba, tu smo mi !

Autor Tema: sad vise nista neznam  (Pročitano 3195 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Protek

  • Novi na forumu.
  • *
  • Poruke: 1
  • Like: +0/-0

sad vise nista neznam
« poslato: 26.12.2007. 08:24:10 »
toliko toliko sam procitao i pregledao i sad jos manje znam. sam neznam gdje je pocetak.
moze li mi netko objasniti kad se otvara reciver kojim redom i sta treba raditi. na koji nacin otkriti sta se ubacuje u reciver.
vidim samo da trebaju neki boot loaderi,software, paketi sa programima i kljucevima.
koji je redosljed svega toga,kojim programima se moze to sve napraviti.
iskreno ja sam gori i od pocetnika.
zna li netko neki jeftini reciver na komu se to moze sve napraviti i kako.
iskreno imam pola godine vremena da to starom napravim. covjek je lud za nogometom i htjeo bi mu to omoguciti za rodjendan.
ako nije problem za neko detaljnije objasnjenje ili adrese sa tutorialom,na nasem ili njemackom jeziku.
hvala unaprijed za pomoc,ako nista drugo bar da nesto teorijski naucim,ako neide prakticno :S

Van mreže Maverick

  • Admin 2
  • Super clan
  • *
  • Poruke: 2277
  • Like: +135/-9
  • Pol: Muškarac
  • Semper Fidelis...Without Fear

Odg: sad vise nista neznam
« Odgovor #1 poslato: 26.12.2007. 12:57:46 »