Molim vas da se prijavite ili se registrujete.
Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i dužinom sesije

VLADIX SAT forum

29.03.2024. 06:46:53
Vijesti: Sve što Vam treba, tu smo mi !

Autor Tema: Najštedljivija luksuzna limuzina  (Pročitano 2100 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže trucker

  • Moderator
  • Forum pomocnik
  • *****
  • Poruke: 820
  • Like: +30/-0
  • Pol: Muškarac

Najštedljivija luksuzna limuzina
« poslato: 17.09.2009. 21:21:16 »

Na Mercedesovom štandu u Frankfurtu, društvo električnom SLS-u radi i najnoviji koncept S500 Plug-in Hybrid, koji troši svega 3,2 l/100 km i emitira 74 g/km CO2

Temeljen na aktualnoj generaciji S-klase, ali inačici prije faceliftinga, S500 Plug-in Hybrid demonstrira rješenja koja Mercedesovi inženjeri primjenjuju u hibridnim sustavima pogona. Osim start-stop sustava, koji će se ugrađivati u sve ‘Genšere’ nove generacije, u ponudi će se naći i potpuno hibridni, odnosno plug-in sustav pogona vrlo sličan ovome. Radi se o prvoj trolitarskoj limuzini na svijetu, koja može prijeći 100 km sa svega 3,2 litre goriva. To je dvostruko bolji rezultat od onog kojeg postižu hibridni Lexus LS600h, BMW 7 ActiveHybrid, pa čak i borac iz njihovih vlastitih redova – S400 Hybrid. Osim što S500 Plug-in Hybrid emitira svega 74 g/km CO2, u stanju je prijeći i 30 km isključivo na struju. Impresivni rezultati postignuti su korištenjem BlueEfficiency tehnologije, koja uključuje start-stop sustav, izravno ubrizgavanje goriva najnovije generacije, te hibridnu jedinicu s litij-ionskom baterijom. Benzinac V6 zapremnine 3.5 litara surađuje s hibridnim modulom snage 44 kW, koji je čak tri puta snažniji od jedinice koja se nalazi u modelu S400 Hybrid. Iako se ovdje radi o iznimno štedljivom vozilu, S500 Plug-in Hybrid može se pohvaliti ubrzanjem dostojim pravih sportaša, budući da mu do stotke treba svega 5,5 sekunde. Baterija kapaciteta 10 kWh može se napuniti za 60 minuta, a sve električne komponente zajedno teže 215 kg. Dodatna spojka između benzinca i elektromotora pomaže prilikom odvajanja i prebacivanja na elektropogon, čime se povećava ukupna učinkovitost, a gubitak snage reducira se regenerativnim sustavom kočenja.