Molim vas da se prijavite ili se registrujete.
Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i dužinom sesije

VLADIX SAT forum

24.09.2017. 14:14:26
Vijesti: Sve što Vam treba, tu smo mi !

Autor Tema: Zvani?no: McLaren MP4-12C 2011  (Pročitano 828 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Bobo

  • Globalni moderator
  • Forum pomocnik
  • *****
  • Poruke: 593
  • Like: +14/-0
  • Pol: Muškarac

Zvani?no: McLaren MP4-12C 2011
« poslato: 10.09.2009. 23:09:42 »
Nakon rekonstrukcije kompanije i formiranja odvojene divizije za automobile, engleski je proizvođač predstavio dugoočekivani superautomobil opremljen mnoštvom rješenja preuzetih sa bolida Formule 1.

Ovo je veliki trenutak za McLaren – lansiran je potpuno novi superautomobil, u cijelosti razvijen unutar kuće. Pomalo nespretnog naziva MP4-12C, predstavlja ono najbolje što britanski trkaći inženjering može ponuditi, a inspirisan je tehnologijom F1, od koje je i posuđeno mnoštvo rješenja.


Konstruisan je od ekstremno laganog i krutog karbona, ali za razliku od glavnih konkurenata, ali i vlastitih prethodnika, napravljen je iz jednog dijela. Ostali elementi automobila takođe su napravljeni od kompozitnih materijala, što McLarenov novitet čini znatno zahtjevnijim za proizvodnju, a rezultat je i visoka cijena.

Čak 160.000 funti je veći iznos nego što je potrebno platiti za Ferrari 458 Italia ili Lamborghini Gallardo LP560-4, koji su usput i znatno teži. Ispod poklopca motora krije se 3.8-litarski bi-turbo V8 snage 600 KS i 600 Nm, u potpunosti razvijen unutar kuće i stoga nema dodirnih tačaka sa Mercedesovim motorima.

Vrti se do visokih 8500 obrtaja, iako je 80 posto momenta dostupno već od 2000 o/min, što za posljedicu ima ubrzanje do stotke za 3 sekunde i lakše hvatanje najveće brzine od 320 km/h.

Iako su mnogi očekivali ugradnju razvikanih karbonsko-keramičkih kočnica, stručnjaci McLarena ipak su se odlučili za konvencionalne. Naime, takva odluka donesena je iz razloga što su konvencionalni diskovi lakši, a kočenje je potpomognuto Brake Steer sistemom koji intenzivnije koči unutrašnji stražnji točak, kako bi se izbjegao efekat podupravljanja.


Mjenjač je sedamstepeni, opremljen sa dvije spojke, a munjevite izmjene stepena omogućava sistem Pre-Cog koji omogućava vozaču da pomoću poluga uz upravljač, pritišćući je do pola, odabere sljedeću brzinu koja je aktivirana u mjenjaču, odnosno da ubrza izmjene i bolje sinhronizuje svoje želje sa djelovanjem automatskog mjenjača.

Plan proizvodnje je 1000 primjeraka koji će biti isporučeni do 2011., a u pripremi je i roadster izvedba.
Why drink and drive when you can smoke and fly?