Molim vas da se prijavite ili se registrujete.
Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i dužinom sesije

VLADIX SAT forum

23.09.2017. 22:08:58
Vijesti: Sve što Vam treba, tu smo mi !

Autor Tema: Rolls Royce Ghost  (Pročitano 764 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže trucker

  • Moderator
  • Forum pomocnik
  • *****
  • Poruke: 820
  • Like: +30/-0
  • Pol: Muškarac

Rolls Royce Ghost
« poslato: 07.09.2009. 22:24:29 »



Phantomov manji brat službeno je predstavljen uoči Frankfurt Motor Showa, a sukladno nagađanjima pokreće ga V12 motor sa 570 KS koji ga tjera do stotke za 4,9 sekundi

Manji, pristupačniji i više vozaču orijentiran, model Ghost, upotpunjava ponudu najprestižnijeg proizvođača na svijetu. Prvotno predstavljen 2006. u Parizu, a zatim  i ove godine u Ženevi pod imenom 200 EX koncept, u svojoj serijskoj izvedbi britanski duh biti će glavna i najopasnija konkurencija Bentley Continentalu. Dizajn vanjštine napravljen je po uzoru na veći Phantom, ali se doima nekako mekše i zaobljenije. Isti recept vrijedi i za unutrašnjost – komandna ploča vrlo je slična većem modelu, a tu su i svi luksuzni detalji koji zaokružuju dojam prestižne krstarice. Iako kraći punih 40 centimetara od Phantoma, prostranost nije okrnjena, jer je podvozje posuđeno od BMW-a serije 7 s produženim međuosovinskim razmakom. Stražnji multi-link i sustav zračnog ovjesa s elektronskom regulacijom najbolja su sprega udobnosti i vrhunskih voznih svojstava. Koliko je pažnje posvećeno nijansama, govori sustav senzora koji prepoznaju ukoliko je putnik na stražnjem sjedalu promijenio poziciju sjedenja, čime se kompenzira neuravnoteženost rasporeda mase. Zračni ovjes omogućava i podizanje, odnosno spuštanje karoserije za 25 mm. Očekivano, ugrađeno je i mnoštvo elektroničkih pomagala, uključujući i Anti-Roll stabilizaciju, dinamičku kontrolu kočenja i Traction Control sustav. Ghost je dugačak 5,39 m i teži pozamašnih 2435 kg, ali to ne utječe na ukupne performanse. Novi V12 motor zapremnine 6,6 litara opremljen je s dva turbopunjača i direktnim ubrizgavanjem goriva, a 570 KS i 780 Nm prenosi se na stražnje kotače putem automatskog mjenjača sa 8 stupnjeva. Prestižna limuzina ubrzava do sto za 4,9 sekundi, a elektronika onemogućava kazaljki brzinomjera da premaši brojku 250. Prosječna potrošnja goriva od 13,6 litara i emisija CO2 od 317 g/km rezultati su koji odgovaraju moćnom V12 motoru. Prodaja u Europi počinje krajem godine, a cijena bez poreza i ostalih davanja iznosi 191.000 eura.