Peugeot je napokon i službeno predstavio svoj mali kupe, model kojim će pokušati otvoriti novu eru u svojoj povijesti – više stila, bolje vozne osobine i osjećaj kvalitete po razumnoj cijeni Konačno, Francuzi su obznanili detalje vezane uz glavnog konkurenta Audiju TT - osim što izgleda vrlo atraktivno, RCZ obećava i zavidne vozne osobine. Ali, ruku na srce, teško da će moći ozbiljnije zaprijetiti njemačkom rivalu ukoliko se nađu bok uz bok. RCZ se kotrlja na istoj platformi kao i 308, ali je visina vozačkog sjedala spuštena za 20 mm, dok je težište spušteno za 40 mm. Pogon je na prednje kotače, a na izbor su ponuđena dva benzinca i jedan dizelaš. Najslabiji je 1.6 turbobenzinac snage 156 KS, slijedi ga 2.0 dizelaš sa 163 KS, a kao vrh ponude tu je također 1.6 turbobenzinac, ali sa okruglih 200 KS. Boljim voznim osobinama i većoj stabilnosti pridonijet će i prošireni tragovi kotača – 54 mm sprijeda i 72 mm straga. Iako RCZ nudi mjesta za 2+2 putnika, straga će biti tijesno, baš kao i u ostalim automobilima ovakve koncepcije. Atraktivni double-bubble krov sa svojom neobičnom konfiguracijom osigurat će još koji centimetar za glave putnika straga, a uz to poboljšava aerodinamička svojstva, baš kao i stražnji aktivni spojler. I unutrašnjost odiše stilom, korišteni su vrlo kvalitetni materijali, a ugodno iznenađenje krije se u prtljažniku – dostupno je natprosječnih 384 litre prostora.