Molim vas da se prijavite ili se registrujete.
Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i dužinom sesije

VLADIX SAT forum

28.03.2024. 09:46:20
Vijesti: Sve što Vam treba, tu smo mi !

Autor Tema: FORMULA 1  (Pročitano 23130 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže scoobydoo

  • Globalni moderator
  • Super clan
  • *****
  • Poruke: 1786
  • Like: +38/-5
  • Pol: Muškarac
  • Dežurni zajebant Vladix foruma, Antilaser Team HR

FORMULA 1 Albert Park-2. slobodni trening
« Odgovor #15 poslato: 27.03.2009. 17:28:11 »
Poredak drugog slobodnog treninga
powered by SCOOBYDOO1. N. Rosberg Nijemac Williams-Toyota 1:26:053
2. R. Barrichello Brazilac Brawn-Mercedes + 0:00:104
3. J. Trulli Talijan Toyota + 0:00:297
4. M. Webber  Australac Red Bull-Racing   + 0:00:317
5. J. Button Englez Brawn-Mercedes + 0:00:321
6. T. Glock  Nijemac Toyota  + 0:00:390
7. K. Nakajima Japanac Williams-Toyota  + 0:00:507
8. S. Vettel Nijemac Red Bull-Renault + 0:00:687
9. A. Sutil Nijemac Force India-Mercedes + 0:00:987
10. F. Massa Brazilac Ferrari + 0:01:011
11. K. Raikkonen Finac Ferrari + 0:01:151
12. F. Alonso Španjolac Renault + 0:01:179
13. G. Fisichella Talijan Force India-Mercedes + 0:01:229
14. N. Heidfeld Nijemac BMW Sauber + 0:01:264
15. R. Kubica Poljak BMW Sauber + 0:01:345
16. S. Bourdais Francuz STR-Ferrari + 0:01:426
17. H. Kovalainen Finac McLaren-Mercedes + 0:01:749
18. L. Hamilton Englez McLaren-Mercedes + 0:01:760
19. N. Piquet Brazilac Renault + 0:01:775
20. S. Buemi Švicarac STR-Ferrari + 0:02:023

Van mreže scoobydoo

  • Globalni moderator
  • Super clan
  • *****
  • Poruke: 1786
  • Like: +38/-5
  • Pol: Muškarac
  • Dežurni zajebant Vladix foruma, Antilaser Team HR

FORMULA 1
« Odgovor #16 poslato: 28.03.2009. 07:33:54 »
I tako ja evo jutros počela ovogodišnja utrka Formule jedan.
Doduše,utrka počinje sutra, a trenutno se voze kvalifikacijski krugovi.
Mislim da sam ja jedan od rijetkih fanatika koji će se rano ujutro ustati i gledati tih nekoliko bolida kako se ganjaju po pisti na VN Australije.
Netko će pomisliti da nisam normalan no šta je tu je.
Takav sam kakav sam.
Nemogu si pomoći.Baš kao što jedan poznati pjevač u svojoj pjesmi kaže,a kojeg vjerovatno svi znate,(riječ je DJ Krmku)
JEDVA ČEKAM DA NEDELJA DOĐE,
DA BEZ ŽENA JEDAN DAN MI PROĐE,
PA NEK MENI TADA NERVE KIDA,
ONAJ ŠTO VOZI SREBRNOG BOLIDA........ :)
 :D :D :D

Van mreže scoobydoo

  • Globalni moderator
  • Super clan
  • *****
  • Poruke: 1786
  • Like: +38/-5
  • Pol: Muškarac
  • Dežurni zajebant Vladix foruma, Antilaser Team HR

FORMULA 1-Toyoti poništena kvalifikacijska vremena
« Odgovor #17 poslato: 28.03.2009. 19:26:58 »
Toyotinoj momčadi su poništena kvalifikacijska vremena zbog fleksibilnog stražnjeg krila.

Na redovnoj provjeri bolida nakon kvalifikacija, FIA-ini suci su ustanovili kako je Toyota prekršila članak 3.15 tehničkog pravilnika. Naime, ustanovljeno je kako je stražnje krilo na bolidima japanske momčadi prefleksibilno.
Nakon saslušanja objašnjenja predstavnika momčadi, suci su donijeli konačnu odluku.

Timo Glock i Jarno Trulli, koji su se kvalificirali na šesto i osmo mjesto, sutrašnju će utrku započeti iz posljednjeg startnog reda.

Van mreže scoobydoo

  • Globalni moderator
  • Super clan
  • *****
  • Poruke: 1786
  • Like: +38/-5
  • Pol: Muškarac
  • Dežurni zajebant Vladix foruma, Antilaser Team HR

Odg: FORMULA 1
« Odgovor #18 poslato: 28.03.2009. 23:50:02 »
PRVA UTRKA: 10. ožujka 1996.
DUŽINA KRUGA: 5 303 metara
UKUPNO KRUGOVA: 58 (307.574 km)
NAJBRŽI KRUG: M. Schumacher - 1:24:125 (2004, Ferrari)
POSTOLJE 2008: 1. L. Hamilton - 2. N. Heidfeld - 3. N. Rosberg


POVIJEST:

Prva utrka vožena u Melbourneu bila je 1996. godine kada je utrka za VN Australije premještena iz Adelaidea. Sa prvom utrkom u Melbourneu također je došlo i do promjena u kalendaru natjecanja Formule 1, gdje je utrka za VN Australije postavljena na prvo mjesto u kalendaru. Ta promjena u kalendaru nije prošla glatko zbog mnogih prosvjeda, koji se znaju čuti još i dandanas iako se broj istih uvelike smanjio.
Staza u Melbourneu smještena je u parku i jako je glatka bez zavoja pod 90 stupnjeva da bi drastično smanjivali brzinu. Smjer vožnje na stazi kreće se u smjeru kazaljke na satu oko jezera, tako da sam pogled na stazu oduzima dah. Zbog tih činjenica svi vozači vole voziti na toj stazi.

Damon Hill, još u pobjedničkom zanosu nakon završne utrke 1995. godine, osvaja pobjedu u prvoj utrci na toj stazi 1996. godine, nakon što je njegov novi timski kolega u Williamsu Jacques Villeneuve morao usporiti pred kraj utrke zbog problema sa motorom.
U drugoj utrci na stazi u Melbourneu najspremniji je izgledao Jacques Villeneuve u Williamsovom bolidu. Međutim nakon velike dominacije na kvalifikacijama nije uspio proći ni prvi zavoj u utrci jer je došao u kontakt sa bolidom Eddiea Irvinea tj. isti ga je praktično "pomeo" sa staze.

To je otvorilo priliku Davidu Coulthardu da osvoji prvu pobjedu za McLaren tim nakon Adelaidea 1993. godine. Također ta utrka iz 1997. godine nije donijela mnogo dobra pobjedniku iz 1996. godine Damonu Hillu koji nije uspio završiti utrku vozeći Arrowsov bolid.
Utrka iz 1998. godine bila je utrka dominacije McLarena i bila je utrka koja je odvožena pod velikim upitnikom. David Coulthard čvrsto je držao prvu poziciju ispred svog timskog kolege Mike Hakkinena koji je dosta vremena izgubio kroz boksove. Međutim David je usporio i propustio Miku naprijed zbog njihovog međusobnog džentlmenskog dogovora, koji su njih dvojica dogovorili prije utrke. Navijači i ljubitelji Formule 1 jednostavno su poludjeli zbog takvog ponašanja te dvojice vozača.

Prva Ferrarijeva pobjeda na toj stazi dogodila se 1999. godine kada je pobjednik bio Eddie Irvine. Pa iako je Irac prešao u Jaguar, u sezoni 2000. pobjednik je još jednom bio Ferrarijev vozač ali ovoga puta bio je to Michael Schumacher kojemu je to bila prva osvojena VN Australije. Drugo mjesto tada je osvojio njegov novi timski kolega Rubens Barrichello.
U iduće dvije godine pobjednik V.N. Australije se nije mijenjao. Michael Schumacher je čak tri puta uzastopno osvajao prva mjesta.

David Coulthard je u 2003. osvojio samo jednu utrku i to baš na Albert Parku, nakon što je u samoj završnici utrke Juan-Pablo Montoya prebrzo ušao u zavoj te izgubio kontrolu nad bolidom. Na njegovu sreću, uspio je nastaviti utrku plasiravši se na drugo mjesto ispred Finca Kimia Raikkonena.

Michael Schumacher i Rubens Barrichello ostvarili su prvu dvostruku pobjedu za Ferrari već na prvoj utrci sezone 2004. Oba su vozača bila neuhvatljiva tokom cijele utrke, a najviše im se približio trećeplasirani Fernando Alonso u Renaultu sa 34 sekunde zaostatka.
Kao i svih prijašnjih godina, Albert Park ponovno je bio domaćin otvorenja još jedne sezone svjetskog prvenstva Formule 1. 6. ožujka datum je kojeg Giancarlo Fisichella zasigurno neće zaboraviti. Talijan je s pole pozicije stigao do svoje druge pobjede u karijeri i tako osvojio 10 dragocjenih bodova za momčad Renaulta. Drugo mjesto na pobjedničkom postolju pripalo je Rubensu Barrichellu koji je zamalo izgubio poziciju od Fernanda Alonsa koji je bio brz tokom cijele utrke.

Nakon punih deset godina, 2006. Australija nije ugostila prvu utrku nove F1 sezone. U uzbudljivoj utrci, prepunoj sudara i čak četiri izlaska sigurnosnog automobila, pobjedu je odnio Fernando Alonso ispred Kimija Raikkonena i Ralfa Schumachera.
2007. pobjedu je odnio Kimi Raikkonen u svojoj prvoj utrci s novim timom - Ferrarijem. Finac je završio ispred McLarenovog dvojca - Fernanda Alonsa i Lewisa Hamiltona.
2008. godine na stazi u Melbourneu, Lewis Hamilton je ostvario svoju petu pobjedu za McLaren-Mercedes, a iza njega, na drugom i trećem mjestu, završili su Nick Heidfeld u BMW Sauberu i Nico Rosberg u Williamsu.


PRIJAŠNJI POBJEDNICI:

2008: L. Hamilton (McLaren)
2007: K. Raikkonen (Ferrari)
2006: F. Alonso (Renault)
2005: G. Fisichella (Renault)
2004: M. Schumacher (Ferrari)
2003: D. Coulthard (McLaren)
2002: M. Schumacher (Ferrari)
2001: M. Schumacher (Ferrari)
2000: M. Schumacher (Ferrari)
1999: E. Irvine (Ferrari)
1998: M.Hakkinen (McLaren)
1997: D. Coulthard (McLaren)
1996: D. Hill (Williams)
1995: D. Hill (Williams)
1994: N. Mansell (Williams)
1993: A. Senna (McLaren)
1992: G. Berger (McLaren)

Van mreže scoobydoo

  • Globalni moderator
  • Super clan
  • *****
  • Poruke: 1786
  • Like: +38/-5
  • Pol: Muškarac
  • Dežurni zajebant Vladix foruma, Antilaser Team HR

FORMULA 1-VN Australije
« Odgovor #19 poslato: 29.03.2009. 14:39:25 »
Pogledajte rezultate današnje utrke sa Albert parka na VN Australije
ovdje.Kolega patriot me preduhitrio..... :)
http://www.vladix.net/forum/index.php/topic,5474.msg17677/boardseen.html#new

Van mreže scoobydoo

  • Globalni moderator
  • Super clan
  • *****
  • Poruke: 1786
  • Like: +38/-5
  • Pol: Muškarac
  • Dežurni zajebant Vladix foruma, Antilaser Team HR

FORMULA 1-odabir guma sa VN Australije
« Odgovor #20 poslato: 31.03.2009. 16:31:07 »
Kao što je poznato, pravilnik Formule 1 nalaže da svaki vozač tijekom utrke mora iskoristiti obje (tvrđu i mekšu) mješavinu guma.
powered by SCOOBYDOO

Ferrari

Felipe Massa - Super mekana - Srednje tvrda - Srednje tvrda - Odustao
Kimi Raikkonen - Super mekana - Srednje tvrda - Srednje tvrda - Super mekana Odustao

McLaren

Lewis Hamilton - Super mekana - Srednje tvrda - Srednje tvrda
Heikki Kovalainen - Srednje tvrda - Odustao

BMW Sauber

Robert Kubica - Super mekana - Srednje tvrda - Srednje tvrda - Odustao
Nick Heidfeld - Srednje tvrda - Srednje tvrda - Srednje tvrda - Super mekana

Renault

Fernando Alonso - Srednje tvrda - Srednje tvrda - Super mekana
Nelson Piquet - Srednje tvrda - Srednje tvrda - Odustao

Toyota

Jarno Trulli - Super mekana - Srednje tvrda - Srednje tvrda
Timo Glock - Srednje tvrda - Srednje tvrda - Super mekana

Scuderia Toro Rosso

Sebastien Bourdais - Super mekana - Srednje tvrda - Srednje tvrda
Sebastien Buemi - Srednje tvrda - Srednje tvrda - Super mekana

Red Bull Racing

Mark Webber - Srednje tvrda - Srednje tvrda - Super mekana
Sebastian Vettel - Srednje tvrda - Srednje tvrda - Super mekana - Odustao

Williams

Nico Rosberg - Srednje tvrda - Srednje tvrda - Super mekana
Kazuki Nakajima - Srednje tvrda - Odustao

Force India

Adrian Sutil - Srednje tvrda - Srednje tvrda - Super mekana - Srednje tvrda
Giancarlo Fisichella - Srednje tvrda - Srednje tvrda - Super mekana

Brawn GP

Jenson Button - Srednje tvrda - Srednje tvrda - Super mekana
Rubens Barrichello - Srednje tvrda - Srednje tvrda - Super mekana

Van mreže guns n roses

  • Admin 2
  • Super clan
  • *
  • Poruke: 2170
  • Like: +105/-1
  • Pol: Muškarac

Odg: FORMULA 1
« Odgovor #21 poslato: 02.04.2009. 22:58:16 »
Poslušajte Team radio: Za Hamiltona zbog prijevare sezona završena?!

MEĐUNARODNA automobilistička organizacija oduzela je bodove aktualnom F1 prvaku Lewisu Hamiltonu s VN Australije, a Britancu prijeti i moguće izbacivanje iz natjecanja.

Hamilton je, podsjetimo, na VN Australije prvotno završio na četvrtom mjestu, ali je kasnije promoviran na treće mjesto na uštrb Toyotinog vozača Jarna Trullija koji ga je prestigao za vrijeme boravka Safety cara (sigurnosnog automobila) na stazi.

Sada je FIA nakon detaljnog proučavanja slučaja zaključila da je Hamiton toliko usporio za vrijeme sigurnosnoga automobila na stazi da Jarno Trulli nije mogao ništa drugo nego ga prestići. Hamilton i McLaren su tvrdili u razgovoru s kontrolorima utrke kako ga je Trulli samonicijativno prošao. No, Team radio razgovor između Hamiltona i boksa govori nešto drugo.

FIA je zaključila da je “Hamiltonov prevarantski pokušaj kojim je namjerno pokušao zavarati suce” protivan Međunarodnom sportskom kodeksu, te mu stoga prijeti kazna koja seže od zabrane nastupa na pojedinim utrkama, do potpunog isključenja iz ovogodišnjeg prvenstva Formule 1.

"Hamilton nije lagao"

FIA je ovakva zaključke donijela nakon pregledavanja transkripata razgovora između McLarenova boksa i Hamiltona tijekom utrke na stazi Albert Park vožene prošle nedjelje.

"Mislim da je odluka o oduzimanju bodova prestroga. Pitali smo kontrolore nekoliko puta tijekom utrke za to, no oni su bili prezaposleni da bi nam odgovorili. Mislim da smo pravilno postupili. Isto tako, Lewis nije ništa lagao", rekao je Martin Whitmatsh iz McLarena na odluku o oduzimanju svih bodova.

Iz McLarena se neće žaliti, što pomalo čudi, obzirom da tvrde kako su u pravu.

"Razočarani smo zbog toga što se dogodilo, no obzirom na okolnosti, nećemo se žaliti".
"Lewis je vidio priliku kako završiti na trećem umjesto četvrtom mjestu"

BBC-evi komentatori se slažu s odlukom FIA-e te također smatraju kako je Lewis Hamilton pokušao na podmukao način prevariti kontrolore utrke u Melbourneu.

"Mislim da je Lewis vidio priliku za završetak na trećem umjesto na četvrtom mjestu te nije ispričao istinitu priču. Oni su uzeli ono što je govorio preko radija svojoj momčadi i ove njegove izjave te su zaključili da mulja. Mislim da je ovo veliki problem i da neće tako lako otići. Trebali su im dati odgovor koji su tražili, a očito nisu", kaže BBC-ov komentator Formule 1 Martin Brundle.

Sam Lewis Hamilton tvrdi kako je govorio istinu.

"Svima je sada teško shvatiti taj kontroverzan završetak utrke, no nisam lagao. Bio sam iskren i nisam mijenjao svoj iskaz".

Trulli: Htio sam pravdu i na kraju sam je dočekao

Jarno Trulli razumljivo je zadovoljan odlukom kojom su mu vraćeni bodovi za osvojeno treće mjesto na Velikoj nagradi Australije voženoj prošle nedjelje.

Prvotno mu je ta pozicija oduzeta, te je kažnjen s 25 sekundi radi preticanja Lewisa Hamitona za vrijeme boravka sigurnosnog automobila na stazi.

Trulli je od početka tvrdio da je bio prisiljen prestići Hamiltona jer je on naglo usporio i nije mu ostavio drugog izbora.

"Sretan sam jer sam htio pravdu i napokon sam ju i dočekao. Sretan sam zbog sebe i momčadi, a moram zahvaliti i FIA-i jer se ne događa svaki dan da mijenja svoje odluke ", rekao je Trulli za Reuters.

"Znam da im je ovakvu odluku bilo teško za donijeti, ali na kraju je razum pobijedio i shvatili su što se zapravo događalo na stazi. Ja sam od početka bio iskren i na kraju se to i isplatilo. Kraj utrke bio je kontroverzan i bilo ga je teško za razumjeti, ali ja nisam niti u jednom trenutku lagao. Od početka nisam mijenjao svoje iskaze", dodao je Toyotin vozač.
http://www.youtube.com/watch?v=soA1hYp1m_Q&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Eindex%2Ehr%2Fsport%2Fclanak%2Fposlusajte%2Dteam%2Dradio%2Dza%2Dhamiltona%2Dzbog%2Dprijevare%2Dsezona%2Dzavrsena%2F428105%2Easpx&feature=player_embedded

Van mreže scoobydoo

  • Globalni moderator
  • Super clan
  • *****
  • Poruke: 1786
  • Like: +38/-5
  • Pol: Muškarac
  • Dežurni zajebant Vladix foruma, Antilaser Team HR

FORMULA 1-VN Malezije-povijest staze
« Odgovor #22 poslato: 04.04.2009. 07:37:42 »
V.N. MALEZIJE - Sepang
(5. travnja 2009. - 11:00 sati)


PRVA UTRKA: 17. listopada 1999.
DUŽINA KRUGA: 5 543 metara
UKUPNO KRUGOVA: 56 (310.408 km)
NAJBRŽI KRUG: J.P. Montoya - 1:34:223 (2004, Williams)
POSTOLJE 2008: 1. K. Raikkonen - 2. R. Kubica - 3. H. Kovalainen

POVIJEST:

Prva utrka održana na stazi Sepang bila je 1999. godine i bila je to utrka u kojoj se odlučivalo o naslovu svjetskog prvaka u poretku vozača ali i u natjecanju konstruktora. Uzbuđenje i velika napetost obilježili su tu utrku jer je bodovna razlika između prvog i četvrtog u poretku iznosila samo 14 bodova.

Pretposljednja utrka u sezoni vožena je u Sepangu 1999. godine i na njoj su vozači vozili po prvi put. Sama staza nije bila novost u svijetu motosporta, jer su na njoj održavane moto utrke od 1991. godine.
Staza duga 5542 metra izgrađena je blizu novog internacionalnog aerodroma u Kuala Lumpuru i slovi za jedan od najmlađih kompleksa za utrke. Ali za vozače i timove koji su po prvi put nastupili na njoj 1999. godine ona je predstavljala nesigurnost. Samo su tri vozača do tog trenutka imali prilike voziti na novoj stazi i to što su vozili bilo je jako kratkog vijeka.

Prva utrka obilježila je i povratak Michaela Schumachera nakon nesreće u Silverstoneu koju je doživio samo nekoliko mjeseci prije. Nijemac je bio u top formi a to je i pokazao svojom vožnjom na stazi. Cijelu utrku je vodio sa lakoćom ali je prvo mjesto prepustio Eddieu Irvineu da bi mu pomogao u prvenstvu tj. da dođe do naslova prvaka koji je njemu pobjegao zbog njegovog izostanka iz natjecanja zbog povrede.

Godinu dana poslije također je briljirao na toj stazi pruživši Ferrariju još jednu izvrsnu pobjedu. Upravo je ta pobjeda omogućila Ferrariju da dođe do svog drugog uzastopnog naslova u poretku natjecanja konstruktora. Sam Schumacher si je već utrku prije osigurao naslov prvaka svijeta.

V.N. Malezije je 2001. postavljena na početak sezone, odmah nakon prve utrke u Australiji. I ove je godine kao i prošle, Michael Schumacher ostvario pobjedu, no 2002. je na utrci pobijedio njegov mlađi brat, Ralf Schumacher. To mu je bila jedna jedina pobjeda u sezoni.

2003. je Kimi Raikkonen ostvario svoju prvu pobjedu u F1 karijeri. Na podiju su mu se pridružili Rubens Barrichello i Fernando Alonso, dok je Michael Schumacher dobio kaznu prolaska kroz boks zbog sudara sa Jarnom Trulliem u prvom krugu utrke. Zbog te je kazne Nijemac izgubio mnogo dragocjenog vremena i utrku je završio tek na šestome mjestu.

2004. se nakon dvije godine izostanka sa najviše stepenice pobjedničkog postolja vratio Michael Schumacher. Nijemac je ostvario svoju treću pobjedu u Maleziji ispred Juana Pabla Montoye i Jensona Buttona koji je na ovoj stazi ostvario svoji prvi podij u karijeri Formule 1.
Sljedeće godine, na malezijskoj je stazi pobjedu slavio Fernando Alonso u Renaultu. Jarno Trulli je ostvario prvi podij za Toyotinu momčad od kad ona nastupa u Formuli 1, dok je najnižu stepenicu pobjedničkog postolja popunio Nijemac Nick Heidfeld, koji je ove godine prešao u Williams-BMW tim.

2006. Renault se pokazao neuhvatljivim. Giancarlo Fisichella i njegov momčadski kolega Fernando Alonso su bez većih problema osigurali Renaultovu drugu dvostruku pobjedu u povijesti francuske momčadi. Renaultovom dvojcu na pobjedničkom postolju pridružio se Jenson Button u Hondi.
Iduće godine, dvostuku pobjedu odnio je McLaren s Fernandom Alonsom i Lewisom Hamiltonom. Spomenutom dvojcu na podiju se pridružio Kimi Raikkonen u Ferrariju.

Na drugoj utrci u prvenstvu sezone 2008., pobijedio je prošlogodišnji svjetski prvak, Kimi Raikkonen u Ferrariju. S njim su postolje dijelili Robert Kubica u BMW Sauberu i Heikki Kovalainen u McLaren-Mercedesu.


PRIJAŠNJI POBJEDNICI:

2008: K. Raikkonen (Ferrari)
2007: F. Alonso (McLaren)
2006: G. Fisichella (Renault)
2005: F. Alonso (Renault)
2004: M. Schumacher (Ferrari)
2003: K. Raikkonen (McLaren)
2002: R. Schumacher (Williams)
2001: M. Schumacher (Ferrari)
2000: M. Schumacher (Ferrari)
1999: E. Irvine (Ferrari

Van mreže scoobydoo

  • Globalni moderator
  • Super clan
  • *****
  • Poruke: 1786
  • Like: +38/-5
  • Pol: Muškarac
  • Dežurni zajebant Vladix foruma, Antilaser Team HR

FORMULA 1,Sepang-startne pozicije
« Odgovor #23 poslato: 05.04.2009. 01:09:11 »
Startne pozicije na VN Malezije Sepang
powered by SCOOBYDOO1. J. Button Englez Brawn-Mercedes 1:35:181
2. J. Trulli Talijan Toyota 1:35:273
3. S. Vettel* Nijemac Red Bull-Renault 1:35:518
4. R. Barrichello Brazilac Brawn-Mercedes 1:35:651
5. T. Glock Nijemac Toyota 1:35:690
6. N. Rosberg Nijemac Williams-Toyota 1:35:750
7. M. Webber Australac Red Bull-Renault 1:35:797
8. R. Kubica Poljak BMW Sauber 1:36:106
9. K. Raikkonen Finac  Ferrari 1:36:170
10. F. Alonso Španjolac Renault 1:37:659
 11. N. Heidfeld Nijemac BMW Sauber 1:34:769
12. K. Nakajima Japanac Williams-Toyota 1:34:788
13. L. Hamilton Englez McLaren-Mercedes 1:34:905
14. H. Kovalainen Finac McLaren-Mercedes 1:34:924
15. S. Bourdais Francuz STR-Ferrari 1:35:642
 
16. F. Massa Brazilac Ferrari 1:35:642
17. N. Piquet Brazilac Renault 1:35:708
18. G. Fisichella Talijan Force India-Ferrari 1:35:908
19. A. Sutil Nijemac Force India-Ferrari 1:35:951
20. S. Buemi Švicarac STR-Ferrari 1:36:107
* Starta 10 mjesta niže zbog kazne s prethodne utrke
 

Van mreže scoobydoo

  • Globalni moderator
  • Super clan
  • *****
  • Poruke: 1786
  • Like: +38/-5
  • Pol: Muškarac
  • Dežurni zajebant Vladix foruma, Antilaser Team HR

VN Malezije, utrka Formule 1 je prekinuta
« Odgovor #24 poslato: 05.04.2009. 13:39:39 »
Trebao je to biti pravi spektakl, ali jak pljusak sve je upropastio i poslije 32 odvožena kruga VN Malezije, utrka Formule 1 je prekinuta! Organizatori nisu ništa mogli napraviti i vodeći poslije 32 kruga, Jenson Button, pobjednik je!
No, pobjednik utrke, kao i svi koji moraju dobiti bodove, neće osvojiti sve što bi osvojili da je cijela utrka završila, ali dobit će pola od tih bodova. Dakle, Button bi trebao dobiti pet bodova, Heidfeld četiri, Glock tri, Trulli 2,5.
Vozači su sigurno sretni što je ovo gotovo jer uvjeti su bili katastrofalni, bolidi su doslovno plovili stazom i bilo je nepodnošljivo. Dakle, to je to od Malezije, koje će se unatoč kiši Button sjećati sa smješkom.
Momčad GP Browna ovime je pokazala svoju veliku vrijednost, posebno što je i Rubens Barichello opet bio visoko plasiran, peti. Ostali će jednostavno morati nešto učiniti kako bi parirali Brownu jer ako se ovakva dominacija nastavi sezona će vrlo brzo postati nezanimljiva.

Poredak nakon odvožene utrke:

1. 22 Jenson Button Brawn-Mercedes 31 Pobjednik 1
2. 6 Nick Heidfeld BMW Sauber 31 +22.7 sec 
3. 10 Timo Glock Toyota 31 +23.5 sec
4. 9 Jarno Trulli Toyota 31 +46.1 sec
5. 23 Rubens Barrichello Brawn-Mercedes 31 +47.3 sec
6. 14 Mark Webber RBR-Renault 31 +52.3 sec
7. 1 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 31 +60.7 sec
8. 16 Nico Rosberg Williams-Toyota 31 +71.5 sec
9. 3 Felipe Massa Ferrari 31 +76.9 sec
10. 11 Sebastien Bourdais STR-Ferrari 31 
11. 7 Fernando Alonso Renault 31
12. 17 Kazuki Nakajima Williams-Toyota 31   
13. 8 Nelsinho Piquet Renault 31
14. 4 Kimi Räikkönen Ferrari 31   
15. 15 Sebastian Vettel RBR-Renault 30 +1 Lap 
16. 12 Sebastien Buemi STR-Ferrari 30 +1 Lap 
17. 20 Adrian Sutil Force India-Mercedes 30 +1 Lap 
18. 21 Giancarlo Fisichella Force India-Mercedes 29 +2 Laps
 
Odustao 5 Robert Kubica BMW Sauber
Odustao Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes 

Van mreže scoobydoo

  • Globalni moderator
  • Super clan
  • *****
  • Poruke: 1786
  • Like: +38/-5
  • Pol: Muškarac
  • Dežurni zajebant Vladix foruma, Antilaser Team HR

Odg: FORMULA 1
« Odgovor #25 poslato: 06.04.2009. 22:29:34 »
Korištene gume na VN Malezije
powered by SCOOBYDOOFerrari

Felipe Massa - Mekana - Kišna - Intermediate - Kišna
Kimi Raikkonen - Mekana - Kišna - Intermediate - Kišna

McLaren

Lewis Hamilton - Mekana - Kišna - Intermediate - Kišna
Heikki Kovalainen - Mekana - Odustao

BMW Sauber

Robert Kubica - Mekana - Odustao
Nick Heidfeld - Mekana - Kišna

Renault

Fernando Alonso - Mekana - Kišna - Intermediate - Kišna
Nelson Piquet - Mekana - Kišna - Intermediate - Kišna

Toyota

Jarno Trulli - Mekana - Mekana - Kišna - Intermediate - Kišna
Timo Glock - Mekana - Mekana - Intermediate - Kišna

Scuderia Toro Rosso

Sebastien Bourdais - Mekana - Kišna - Intermediate - Kišna
Sebastien Buemi - Mekana - Mekana - Kišna - Odustao

Red Bull Racing

Mark Webber - Mekana - Mekana - Kišna - Intermediate - Kišna
Sebastian Vettel - Mekana - Mekana - Kišna - Intermediate - Odustao

Williams

Nico Rosberg - Mekana - Mekana - Kišna - Intermediate - Kišna
Kazuki Nakajima - Mekana - Kišna - Intermediate - Kišna

Force India

Adrian Sutil - Mekana - Mekana - Kišna
Giancarlo Fisichella - Mekana - Kišna - Odustao

Brawn GP

Jenson Button - Mekana - Mekana - Kišna - Intermediate - Kišna
Rubens Barrichello - Mekana - Mekana - Kišna - Intermediate - Kišna

Van mreže scoobydoo

  • Globalni moderator
  • Super clan
  • *****
  • Poruke: 1786
  • Like: +38/-5
  • Pol: Muškarac
  • Dežurni zajebant Vladix foruma, Antilaser Team HR

FORMULA 1- Mclaren pozvan na saslušanje
« Odgovor #26 poslato: 07.04.2009. 23:04:17 »
by SCOOBYDOO     
Međunarodna automobilistička federacija, FIA, pozvala je McLarenovu momčad na saslušanje prije zasjedanja Svjetskog Motor Sport vijeća 29. travnja, kako bi odgovorila na optužbu kršenja članka 151c Međunarodnog sportskog kodeksa.

FIA je objavila pet točaka za koje smatra da je momčad iz Wokinga počinila prekršaj:

- 29. ožujka 2009., znajući da je tvrdnja neistinita, sucima na australskom Grand Prixu je rečeno da (Lewisu) Hamiltonu u bolidu br. 1 nisu dane nikakve upute da propusti (Jarna) Trullija u bolidu br. 9 dok su oba bolida vozila iza sigurnosnog automobila

- aktualnom svjetskom prvaku Hamiltonu je rečeno da podrži i potvrdi neistinitu tvrdnju sucima

- iako je bilo poznato da će zbog neistinite tvrdnje rečene sucima drugi vozač i momčad biti nepravedno kažnjeni, (McLaren) nije pokušao ispraviti situaciju kontaktiranjem FIA-e

- 2. travnja 2009., na drugom saslušanju pred sucima australskog Grand Prixa (koji su došli u Maleziju), (McLaren) nije pokušao ispraviti neistinitu tvrdnju danu 29. ožujka već je, naprotiv, ustrajao u uvjeravanju da je tvrdnja istinita, čak nakon preslušavanja snimke na kojoj su se mogle čuti upute Hamiltonu da propusti Trullija i nekoliko prilika da isprave netočnu tvrdnju

- 2. travnja 2009., na drugom saslušanju sa sucima, momčad je rekla Hamiltonu da nastavi braniti istinitost lažne tvrdnje, koja je sucima dana 29. ožujka, dok joj je bilo poznato kako ono što njezin vozač govori nije istina

Danas je potvrđeno kako je McLarenov sportski direktor i odgovorna osoba iza cijelog skandala, Dave Ryan, otpušten, te da više nije zaposlenik nijedne tvrtke u sklopu McLaren grupe.

Van mreže scoobydoo

  • Globalni moderator
  • Super clan
  • *****
  • Poruke: 1786
  • Like: +38/-5
  • Pol: Muškarac
  • Dežurni zajebant Vladix foruma, Antilaser Team HR

FORMULA 1-ECCLESTONE: McLARENU PRIJETI ISKLJU?ENJE
« Odgovor #27 poslato: 10.04.2009. 21:28:02 »
Šef Formule 1, Bernie Ecclestone, izjavio je kako postoji mogućnost da McLaren bude isključen iz utrka zbog laganja sucima na V.N. Australije, kako bi se domogli dodatnog boda i trećeg mjesta na podiju.

Tjedan nakon V.N. Bahreina, održat će se saslušanje FIA-inog Svjetskog Motor Sport vijeća, gdje će momčad iz Wokinga imati priliku odgovoriti na pet točaka optužbe kršenja članka 151c Međunarodnog sportskog kodeksa.

"Trebamo detaljnije istražiti što se točno dogodilo," izjavio je Ecclestone za novine The Daily Express. "Radi se o krađi jednog boda i mjesta, koji vrijede mnogo novaca, stoga se, zapravo radi o prijevari, makar sam siguran da je sve započelo nevino, bez razmišljanja o posljedicama.

Ako se optužba pokaže točnom, postoji mnogo opcija i bilo bi užasno kad bi momčad bila isključena iz utrka. Ali, to bi se moglo dogoditi.

Ne tako davno, McLaren je već bio pred vijećem i nikada, za bilo koga, nije dobro tako brzo izići pred vijeće zbog slične stvari."

Van mreže scoobydoo

  • Globalni moderator
  • Super clan
  • *****
  • Poruke: 1786
  • Like: +38/-5
  • Pol: Muškarac
  • Dežurni zajebant Vladix foruma, Antilaser Team HR

FORMULA 1-FIA POTVRDILA LEGALNOST DIFUZORA
« Odgovor #28 poslato: 15.04.2009. 17:35:54 »
FIA-in Međunarodni žalbeni sud je na današnjem zasjedanju u Parizu potvrdio legalnost difuzora Brawn GP-a, Williamsa i Toyote, te službeno odbacio proteste koje su uložili Red Bull, Ferrari, BMW Sauber i McLaren.

"FIA-in međunarodni žalbeni sud je odlučio odbaciti žalbe na odluke sudačke komisije od broja 16 do 24, donesene 26. ožujka na australskom Grand Prixu sezone 2009. FIA-inog Svjetskog prvenstva Formule 1.

Na temelju iznesenih argumenata i dokaza, sud je zaključio kako su suci donijeli ispravnu odluku proglasivši dizajn spornih bolida u skladu s pravilima," pisalo je u pismenoj izjavi.

Odluka suda je svakako razočarala timove koji su uložili žalbu. Ferrari je već najavio redizajn temeljnih dijelova ovogodišnjeg F60 bolida.

"Promatrajući stvari s gledišta tehničkih pravila, ova odluka nas, nažalost, prisiljava na izmjene temeljnih dijelova bolida kako bismo bili u mogućnosti konkurirati ostalim momčadima na istoj razini, a to će nas stajati vremena i novaca," izjavio je upravitelj Ferrarijeve momčadi, Stefano Domenicali. "Sad ćemo udvostručiti naše napore kako bismo vratili momčad na najvišu razinu konkurentnosti."

Van mreže scoobydoo

  • Globalni moderator
  • Super clan
  • *****
  • Poruke: 1786
  • Like: +38/-5
  • Pol: Muškarac
  • Dežurni zajebant Vladix foruma, Antilaser Team HR

Odg: FORMULA 1
« Odgovor #29 poslato: 16.04.2009. 22:53:35 »
BMW Sauber je potvrdio kako će na sutrašnjim slobodnim treninzima po prvi put isprobati KERS u bolidu Roberta Kubice. S druge strane, Ferrari je najavio kako će njihovi vozači ovoga vikenda, na V.N. Kine, nastupiti bez njega.

Zbog svoje težine, koja je prema mjerilima u F1 puno veća od Nicka Heidfelda, Kubica dosad nije koristio KERS sustav. Momčad iz Hinwila uložila je puno truda u pripremanje bolida sa spomenutim sustavom za Poljaka, stoga će na sutrašnjim slobodnim treninzima donijeti konačnu odluku hoće li ga koristiti na utrci ili ne.

Upravitelj Ferrarijeve momčadi, Stefano Domenicali, izjavio je kako će Kimi Raikkonen i Felipe Massa ovog vikenda voziti bolide bez KERS-a, koji im je na prve utrke sezone, uz određene prednosti, donio i poneke probleme: "S obzirom da smo imali vremena, pokušali smo detaljnije shvatiti problem, ali tada je problem bio taj što (KERS) više nije bio dovoljno dobar da bismo ga koristili. Iz tog razloga, mogu reći da ovog vikenda nećemo koristiti KERS. To je odluka koju smo donijeli zbog boljeg shvaćanja problema s gledišta sigurnosti i pouzdanosti. Naravno, sustav nam donosi bolje performanse, ali do trenutka kad je potpuno siguran i pouzdan, ne smijemo riskirati."